Humøret...hjelpes

miraka

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Hvordan er humøret deres? Jeg er så sinnsykt hissig:eek: stakkars mann, han må tåle mye.. jeg tåler ikke at han gjør noe:(
 
Jeg føler ikke stort på humøret sånn egentlig tror jeg. Litt fortere amper når jeg er sliten kanskje.. Men det skal jo ikke mye til :p
 
Blir fort irritert, og tåler ikke stort!! Hormoner og nikotinmangel.. phh... Tenker mye på samboer ja, uff!! :oops:
 
Haha, jeg er litt av en hissigpropp om dagen! Er virkelig aldri sur ellers, samboeren min og jeg har egentlig aldri kranglet skikkelig og jeg er generelt bare positiv og blid. MEN! I går folkens... Min kjære hadde vært så snill og brettet sammen klærne som hang på tørkestativet og lagt de i en bunke på senga. (All ære til han!) Han la seg rett før meg, og hadde sikkert kommet borti den brettede bunken da han la seg, for den lå pent strødd utover gulvet. Så kom huldra inn på soverommet.... Han hadde sovnet stakkars, men jeg vekte han og sørget for å fortelle han nøyaktig hva jeg mente om dette!! Å RIVE NED ALLE KLÆRNE ER REN IDIOTI!!! Stakkars mannen svarte med at han lovte å brette de sammen igjen i morgen, hvorpå han får følgende til svar: JA, DET FORVENTER JEG FAKTISK!! Haha, stakkars mann... Fikk selvfølgelig veldig dårlig samvittighet i dag, men da dette skjedde var jeg altså så sint at jeg følte meg helt varm innvendig!! Kan bli noen spennende måneder dette :D
 
Jeg er sinnsykt gretten om dagen for jeg har sluttet tvert med snus.. Bahhhhhh... Stakkars mannen min.. Hehe
 
Når jeg var gravid med Vesla var jeg helt grusom mot mannen til tider..
Stakkars han måtte tåle masse :p
 
Får høre at jeg er "litt skarp i kantene":rolleyes: Kan ikke skjønne hva han mener med det!:p
 
hormontroll her :smiley-angry017
 
Jeg Bjeffer visst litt sier mannen her. Han er ikke vant til det ellers stakkars
 
Skal ikke så veldig mye til før samboeren min får litt "bjeffing" i retur stakkars. Men han sier så ufattelig mye dumt for tiden ifølge hormonella som har tatt over kroppen min ;)
 
Du skulle hørt meg når jeg skulle parkere her om dagen og kjæresten kom med forslag. Beit huet av han :p Var så sulten!
Sa unnskyld med engang da..
 
Hehe, kjenner meg igjen.. Stakkars sambo, jeg bjeffer så å si aldri! Men nå er alt galt :p
 
Back
Topp