Hull i ørene

  • Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet
Tenkte å ta hull i ørene på han når vi forlater sykehuset :) Så kan han være kul når han kommer hjem til storesøster ♡
 
Det har jo vært en del sånne "klarer vi å fyre opp noen"-tråder her i det siste, men ingen tar av! :p Kjedelig når alle svarer det samme og er så saklige når man er uenig :p Hvor er hormonene? :p
Hahaha, hormonene blir fokusert for dem son er fysisk til stede her og kan ta imot fjernkontrollen kår vi kaster de!!! :p :D
 
Venter bare på at katta skal gjøre noe sånn at jeg får kjefta litt, men han sover jo bare :p Skulle så gjerne fått rydda litt her, men FADER så hemma jeg blir av elendig bekken og svimmelhet :p
Da er vi to... Sett på et ordentlig teit program på TV, så kan du kjefte på ubrukelige realitydeltagere, eller dprlig skuespillere istede :D
 
Hvis du står opp ekstra tidlig kan du se det der lille miss amerika i steden.
Det får jeg skikkelig vondt i hodet av for jeg slår meg i panna av idiotien!
Ja holy crap! Jeg hater sånt.. "stikk ut rompa og lag trutmunn, nå var du en søt treåring!"...
 
Eller når ungen står i spenn og vræler fordi en kjole klør eller stikker og mora bare "hun elsker det hun driver med" :eek:
Jah, trøtt og sur fordi konkurransen kræsjer med soving, men hun velger det jo selv - hun eeelsker det ♡
Er så feil, på SÅÅÅP mange nivåer! !
Jepp.. blæh.. og ikke glem, vi MÅ jo ha en runde med badetøy som de skal se søte ut i.. og da er det jo logisk med knøttliten bikini på bleieræva..
 
Det har jo vært en del sånne "klarer vi å fyre opp noen"-tråder her i det siste, men ingen tar av! :p Kjedelig når alle svarer det samme og er så saklige når man er uenig :p Hvor er hormonene? :p

Ta deg en tur inn på generelt :p mange potesielle "fyreoppunder" tråder der :p
 
Back
Topp