Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser ærlig talt egentlig ikke problemet med at de kan få det tidlig. Et barn på 2 år eller et barn på 6 år er like dårlig til å se konsekvenser. Skal vi først la et barn få velge, så spiller det ingen rolle om de er hverken 2, 5 eller 6. Om de angrer seg eller synes det var vondt eller det går infeksjon i det, kan vi ikke si at "jammen jenta mi, du valgte det selv!" Et barn er et barn og vi skal være den som er voksen og vite konsekvensene på alt de foretar seg.Haha, fantastisk. Hva med sånne klips? Det fikk jeg da jeg begynte å spørre om å få hull og slo meg til ro med det mange år![]()
Hva med å kjøpe magnetiske øredobber? Vil det stilne henne en stund, tror du?
Jeg ser ærlig talt egentlig ikke problemet med at de kan få det tidlig. Et barn på 2 år eller et barn på 6 år er like dårlig til å se konsekvenser. Skal vi først la et barn få velge, så spiller det ingen rolle om de er hverken 2, 5 eller 6. Om de angrer seg eller synes det var vondt eller det går infeksjon i det, kan vi ikke si at "jammen jenta mi, du valgte det selv!" Et barn er et barn og vi skal være den som er voksen og vite konsekvensene på alt de foretar seg.
Jeg personlig mener at hull i ørene er veldig uskyldig og noe jenter har hatt til alle tider. Jeg ville ikke tatt det på ungen om hun ikke ville ha, men vil hun ha, så kan hun få. Jeg synes det er for strengt å vente til de er konfirmant....
Enig med deg!Jeg ser ærlig talt egentlig ikke problemet med at de kan få det tidlig. Et barn på 2 år eller et barn på 6 år er like dårlig til å se konsekvenser. Skal vi først la et barn få velge, så spiller det ingen rolle om de er hverken 2, 5 eller 6. Om de angrer seg eller synes det var vondt eller det går infeksjon i det, kan vi ikke si at "jammen jenta mi, du valgte det selv!" Et barn er et barn og vi skal være den som er voksen og vite konsekvensene på alt de foretar seg.
Jeg personlig mener at hull i ørene er veldig uskyldig og noe jenter har hatt til alle tider. Jeg ville ikke tatt det på ungen om hun ikke ville ha, men vil hun ha, så kan hun få. Jeg synes det er for strengt å vente til de er konfirmant....