hull i ørene???????

Fekk i første klasse eg, den sommeren eg fylte 8. Men eg trur egentlig at eg skulle ha venta til eg blei 10, men fekk masa meg til det. Tantungen min fekk når ho var 9. Når eg var au-pair i england måtte jentene der vente til dei var 11 år.

Men det er individuelt da. Det må bli opp til kvar og ein å bestemme over sitt barn, men det er nå greitt at barnet sjølv yttrar eit ønske om det, at det ikkje berre er fordi mamma (eller) pappa har lyst til å pynte! Det er nå min meining da, men som sagt, det må bli opp til kvar og ein enkelt dette.

Tror ikke det er noen aldersgrense for det nei! Alt etter hvilke frisører som gjør det! Noen tar gladelig hull i ørene på små barn, andre nekter!!!

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Tror ikke det er noe aldersgrense på det egentlig..
Syntes alle må får bestemme sånt selv jeg, uavhengig av hva andre syntes.. [;)]

Signerer den du!!!!

Man blir  nok ikke enige i denne diskusjonen!!!! Alt er opp til foreldrene å vurdere!! Syns ikke folk skal snakke dritt selv om noen har tatt hull i ørene på en unge som er 1år!

Jeg var 14 år når jeg fikk det. Huff amei. JEh syns det hadde vært søtt om mirirmahadde hatt det nå, men hun er lke fin uten. Dessuten kommer hun til å rive de ut, det  er jeg bombesikker på

Back
Topp