HulderBabyer (Gravid)

Så bra du har fått en god start på dagen, håper du blir gjort ekstra stas på av familie og venner i dag :D

Det er liksom aller siste utvei og dere har vært max uheldige nå. Det er ikke noen barnehage-tanter som kunne vært med EM de timene under fødsel? Hundene klarer seg jo litt alene :angelic:

Tusen takk, setter pris på det ❤️ spiser ananas til den store gullmedalje etter jeg leste at det hjelper med implantasjon. Det er jo tydeligvis problemet her :bored: krysser alt jeg kan!!
Hadde absolutt en koselig dag selv om nyhetene om fødselen la en liten demper på det hele såklart.
Har forhørt meg rundt og ingen har hoppet på idéen om å passe hverken det ene eller det andre så med 1 dag igjen til termin så hiver jeg inn håndkleet og prøver å forsone meg med st det blir sånn. Orker ikke stresse mer nå.

Håper sånn for deg! Du har absolutt fortjent det❤️
 
Gratulerer SÅ mye med dagen!! Blir litt svaring i rykk og napp her fra min side, men jeg følger med på deg ❤️ ❤️ ☺️ men sååå uflaks dere skulle ha nå før fødsel da :nailbiting: håper dere finner en løsning på det, og at EM også er i bedre form ❤️
Tusen takk❤️ ikke tenk på det, er sånn her i gården også :bag::arghh: Følger med på deg også❤️
EM er i fin form igjen heldigvis og ingen av oss voksne fikk det han hadde.
Noen løsning har vi desverre ikke så jeg prøver å innfinne meg med at sånn blir det:sorry:

Gratulerer så masse med dagen.

Masse lykke til med aller siste innspurt ❤️
Tusen takk❤️
Venter utålmodig:hilarious::dummy:

Gratulerer så mye med dagen :wav :hug007 :dance008 :gen014❤️ Masse lykke til i den aller siste innspurten❤️ Spennende, kan skje når som helst nå:smiley-bounce012
Tusen takk❤️
Håper på det såklart:joyful: Men i dag kjennes det igjen ut som om han kunne blitt der inne i ukevis:rolleyes::hilarious:

Gratulerer med dagen ❤️
Tusen takk❤️❤️
 
Ønsker lykke til med innspurten og det som kommer :Heartred
 
Hadde absolutt en koselig dag selv om nyhetene om fødselen la en liten demper på det hele såklart.
Har forhørt meg rundt og ingen har hoppet på idéen om å passe hverken det ene eller det andre så med 1 dag igjen til termin så hiver jeg inn håndkleet og prøver å forsone meg med st det blir sånn. Orker ikke stresse mer nå.

Håper sånn for deg! Du har absolutt fortjent det❤️
Så trist det blir slik.. men kanskje best å forsone seg med det og heller bli overtasket om noe endrer seg ❤️ blir du å føde alene, da?

Åå, tusen takk❤️❤️
 
Back
Topp