HulderBabyer (Født)

Ååh, har du endelig fått den positive testen din:woot: Måtte inn i ikm gruppa og se nå, gratulerer så masse:hug003 Det var fortjent, endelig!

Ja, hadde veldig lyst til å endelig få seinsommerbabyen min. Men det ser ikke ut til å ligge i kortene for meg.
Tusen takk for klem:Heartred
Tusen takk, god du ❤️ veldig redd for at den ikke blir sittende her heller men... Vi får se...

Huff, det skjønner jeg godt... Håper at du kommer raskt etter og at det kan bli septemberbaby på deg, det er også en fin måned ❤️❤️ krysser alt jeg har for deg ihvertfall og kommer til å fortsette å følge med deg! :hug013
 
Tusen takk, god du ❤️ veldig redd for at den ikke blir sittende her heller men... Vi får se...

Huff, det skjønner jeg godt... Håper at du kommer raskt etter og at det kan bli septemberbaby på deg, det er også en fin måned ❤️❤️ krysser alt jeg har for deg ihvertfall og kommer til å fortsette å følge med deg! :hug013
Håper for deg! Du gikk igjennom nok tvil under testingen altså :Heartred

Septemberbaby gjør ingenting:angelic: Vi håper på førjulskos og romjulsmirakel. Eventuelt forskjøvet til over nyttår siden jeg ikke har begynt å blø ennå.
Tusen takk :Heartbigred
 
Neimen!! Nei! Jeg skulle jo gratulere deg! Det er ikke bare testene som er teite da? Metode er vel ikke kjent for å være veldig bra? Dette er jo helt feil!
 
Neimen!! Nei! Jeg skulle jo gratulere deg! Det er ikke bare testene som er teite da? Metode er vel ikke kjent for å være veldig bra? Dette er jo helt feil!
Tusen takk for at du tok turen innom :hug003 Det betyr så masse med all denne støtten rundt meg:Heartbigred
Legen lurte og på om testene var til å stole på. Jeg liker ikke metode, men er litt dårlig utvalg av tester i butikk her. Har en digital liggende og har litt lyst til å svi den av for å se hva den sier. Men det er jo mye penger:grumpy:
 
Håper for deg! Du gikk igjennom nok tvil under testingen altså :Heartred

Septemberbaby gjør ingenting:angelic: Vi håper på førjulskos og romjulsmirakel. Eventuelt forskjøvet til over nyttår siden jeg ikke har begynt å blø ennå.
Tusen takk :Heartbigred
Tusen takk ❤️ ja det var en heftig oppvarming der... :hilarious:

Men hvis du ikke har begynt å blø enda så er det jo kanskje håp? Har du smerter? Kan testene være dårlige? Vi vet jo nok om dårlige tester fra min side her nå... Jeg håper litt til for deg ❤️:hug003
 
Tusen takk for at du tok turen innom :hug003 Det betyr så masse med all denne støtten rundt meg:Heartbigred
Legen lurte og på om testene var til å stole på. Jeg liker ikke metode, men er litt dårlig utvalg av tester i butikk her. Har en digital liggende og har litt lyst til å svi den av for å se hva den sier. Men det er jo mye penger:grumpy:
Ja, de er dyre, skjønner hva du mener. Jeg holder en knapp på dårlige tester, jeg håper for deg til det lengste! :Heartred
 
Tusen takk ❤️ ja det var en heftig oppvarming der... :hilarious:

Men hvis du ikke har begynt å blø enda så er det jo kanskje håp? Har du smerter? Kan testene være dårlige? Vi vet jo nok om dårlige tester fra min side her nå... Jeg håper litt til for deg ❤️:hug003
Det var det helt klart:hilarious: Håper du får lønn for strevet i form av augustskatt:Heartred

Nei, ingen blødning ennå...

Ja, de er dyre, skjønner hva du mener. Jeg holder en knapp på dårlige tester, jeg håper for deg til det lengste! :Heartred
De er det, men man kan argumentere med at de små håpene våre er verdt det:angelic:

Klarte jo ikke dy meg såklart:
20231203_083309.jpg
 
Det var det helt klart:hilarious: Håper du får lønn for strevet i form av augustskatt:Heartred

Nei, ingen blødning ennå...


De er det, men man kan argumentere med at de små håpene våre er verdt det:angelic:

Klarte jo ikke dy meg såklart:
Vis vedlegget 421278
Altså!!! Iiiih! Jeg tror de andre testene bare tulla! Det her ser jo bra ut! ❤️❤️❤️ Jeg fikk også 1-2 i dag btw ☺️ nei nå ble jeg skikkelig glad her! Får nesten tårer i øynene (ikke nesten, jeg får det)
 
Nei halloo :(❤️❤️
Det var det helt klart:hilarious: Håper du får lønn for strevet i form av augustskatt:Heartred

Nei, ingen blødning ennå...


De er det, men man kan argumentere med at de små håpene våre er verdt det:angelic:

Klarte jo ikke dy meg såklart:
Vis vedlegget 421278

Kan du ta hcg måling? Siden du ikke har tilgang til noen gode tester?❤️
 
Altså!!! Iiiih! Jeg tror de andre testene bare tulla! Det her ser jo bra ut! ❤️❤️❤️ Jeg fikk også 1-2 i dag btw ☺️ nei nå ble jeg skikkelig glad her! Får nesten tårer i øynene (ikke nesten, jeg får det)
Jeg håper sånn du har rett:Heartbigred

Der seeeeer du!!!! :happy093
:eek::love017

Nei halloo :(❤️❤️


Kan du ta hcg måling? Siden du ikke har tilgang til noen gode tester?❤️
Har time hos legen på onsdag til å ta hcg. Blir spennende nå kjenner jeg:nailbiting:
 
Det var det helt klart:hilarious: Håper du får lønn for strevet i form av augustskatt:Heartred

Nei, ingen blødning ennå...


De er det, men man kan argumentere med at de små håpene våre er verdt det:angelic:

Klarte jo ikke dy meg såklart:
Vis vedlegget 421278
håper de andre testene bare var dårlig ❤️
Blir spennende å se på hcg testen på onsdag ❤️.
 
Så spennende da! Jeg håper for deg
 
Håper det bare var testene som tullet og at hcg måling går bra! :Heartred Skal du ta på onsdag og fredag? Pleier det å ta lang tid å få svar hos deg?
 
Ingen mulighet å heller få ta idag eller imorgen da?
 
Hei alle sammen.
Kort, men innholdsrik oppdatering her; Begynte å blø søndags kveld og litt kramper fulgte på. Vi fant ei av hønene våre død i hønsehuset og på vei tilbake til huset skled jeg og knakk håndleddet :sorry::sad010:dead:

Nei, herlighet så mye uflaks da :arghh: masse god bedring ❤️
 
Back
Topp