HulderBaby nr. 3 (prøver, snart)

Jeg har fått skrevet ut paralgin forte eller tramadol ved hver spontanabort! Er så unødvendig å ha smerter fysisk i tillegg til hvor tungt det er psykisk :Heartred en bonus med de pillene er jonat man blir litt likegyldig også, så får en liten pause fra tankespinnet. Jeg har fått resept over telefon med fastlege, men vil tro legevakt også kan hjelpe! Eventuelt videokonsultasjon med dr dropin. Det er ganske rimelig pris!
Beklager seint svar. Tusen takk som tenkte på meg❤️ Jeg burde sikkert ha ringt noen ja, men tenkte ikke på det og ble litt oppslukt i helga. Er merkelig nok den travleste delen av uka :love017 :hilarious: Gubben har vært en enorm hjelp og støtte så det gikk.
Det gikk seg heldigvis til, bank-i-bordet, og blødningen har gått over i spotting med lite smerter i dag. Er fortsatt litt som driver å murrer, men helt overkommelig.

Uff, alt du skal igjennom :sad015 :Heartred håper det er bare den ene og at den andre klamrer seg fast... Jeg hadde mye mensensmerter når lillebror "gravde" seg ned så det kan vippe begge veier tenker jeg. Jeg har også hørt mange historier om svangerskap der man mister bare den ene, men at det virker som det hele er over pga store blødninger osv. Lever i håpet for deg frem til ultralyden ❤️❤️❤️
Akkurat det sa jordmora mi også. Huff, er jo nesten til å le av om en ikke skal gråte i stedet da. Har blitt litt begge deler.
Tusen tusen takk for håp snille deg❤️❤️❤️ men tror nok løpet er kjørt. Tok den siste testen jeg hadde i hus nå nettopp og den er svak. Hcg på mandag som var hadde sunket fra over 11000 på torsdagen til bare 7500. Så vi har nok mistet begge tvillingene.
Herlighet, jeg kan fortsatt ikke fatte at det var to! Så stor glede, overraskelse og sorg...

Legger ved bildet av dagens test, dette er ikke en hcg på 7000+

Vedlegg

• 20250915_180006.jpg
    20250915_180006.jpg
    909 KB · Visninger: 46
Var på ultralyd for oppfølging etter forrige ultralyd samt blødningen som startet for en uke siden. Livmoren er tom.
Muligens bittelitt rester, men det var så lite at det kunne være bare litt fortykket slimhinne. Så egentlig gode nyheter siden alt tydet på at begge tvillingene allerede var borte.
Tror de må ha dødd veldig tidlig. Jeg hadde nok en dip i hcg når første forlot oss, før jeg målte hcg hos legen. Så fortsatte det jo å stige og nådde ihvertfall over 11000, men det var nok synkende allerede da og vi mistet tvilling nummer to.

Jeg visste hva resultatet av timen i dag ville bli likevel føler jeg meg mer knust nå enn jeg noen sinne kan huske å ha gjort før...
Hvorfor? Fordi det ikke var planlagt? Fordi det var to? Fordi det var en total overraskelse? Fordi vi mest sannsynlig ikke prøver igjen?
Sikkert alt.
Hormonene herjer nok fortsatt så jeg får la dette ligge litt.

Tusen takk alle dere som har håpt med oss, tenkt på oss og heiet hele veien❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Må legge til at lite tydet på hjerteformet livmor heldigvis, men den er visst bakovervendt. Dette var helt nytt for meg og litt artig å vite. Forklarer hvorfor jeg aldri har klart å kjenne livmoren tidlig i svangerskapet når den kommer opp av bekkenet.

Uff, så lei meg på dine vegne:sad010Forferdelig du mistet begge to-urettferdig er det:smiley-angry017 Sender mange styrke- og trøsteklemmer din vei:hug013❤️

Så enormt trist, det gjør vondt langt inni meg å lese :sad010 :Heartred

Nei og nei... Kjære deg :sad015 :Heartred :Heartred :Heartred :Heartred :Heartred så grusomt at det skulle gå sånn her, så mange overraskelser og for en berg og dalbane du har vært igjennom. Det var ikke sånn dette skulle gå!! Men, kanskje på et vis godt med et endelig svar å forholde seg til da, selvom det ikke var det vi ønsket... Sender deg mange gode klemmer og tenker masse på deg. Håper du blir tatt godt vare på av de rundt deg nå ❤️

Sender mange gode tanker ❤️ Klart det er tungt, selv om man har forventet at det skulle gå den veien..
Du får ta tiden til hjelp.. ❤️

Tusen takk for alle gode ord fra dere fantastiske sjeler❤️❤️❤️ Det er ubeskrivelig å lese det fine dere skriver selv om vi ikke kjenner hverandre og jeg er omtrent like aktiv her som et dovendyr:bag: Takk i alle fall ❤️

Nå er det litt over to uker siden jeg mistet. Spotter bittelitt rosa innimellom mens andre dager er det ingenting. Skulle egentlig hatt time hos psykologen min i morgen, men vi har blitt syke då den må utsettes.
Kjenner jeg sliter med å forstå at det har gått galt. Kommer opp på soverommet om kvelden og tenker jeg skal se om jeg finner hjertelyden med dopleren... Tenker at nå skulle jeg vel snart være 12+0, gleder meg til å få satt en termin... Må liksom ta meg i det å huske at det er ingen hjertelyd og det blir ingen termin. Og så må jeg ta meg i å tenke på når vi skal prøve igjen, for det skal vi jo ikke. Det siste gjør ganske vondt og jeg vet ikke helt hvorfor.

Tusen takk for alle gode ord fra dere fantastiske sjeler❤️❤️❤️ Det er ubeskrivelig å lese det fine dere skriver selv om vi ikke kjenner hverandre og jeg er omtrent like aktiv her som et dovendyr:bag: Takk i alle fall ❤️

Nå er det litt over to uker siden jeg mistet. Spotter bittelitt rosa innimellom mens andre dager er det ingenting. Skulle egentlig hatt time hos psykologen min i morgen, men vi har blitt syke då den må utsettes.
Kjenner jeg sliter med å forstå at det har gått galt. Kommer opp på soverommet om kvelden og tenker jeg skal se om jeg finner hjertelyden med dopleren... Tenker at nå skulle jeg vel snart være 12+0, gleder meg til å få satt en termin... Må liksom ta meg i det å huske at det er ingen hjertelyd og det blir ingen termin. Og så må jeg ta meg i å tenke på når vi skal prøve igjen, for det skal vi jo ikke. Det siste gjør ganske vondt og jeg vet ikke helt hvorfor.
Er det slik at dere har snakket om å ikke prøve igjen? Vet at dette ble uplanlagt, men slike uplanlagte overraskelser kan jo endre standpunktet til enkelte. :Heartred Vondt at du har gått gjennom dette, spesielt når dere har sett for dere to og deretter vendt dere til tanken om enda en :Heartred

Er det slik at dere har snakket om å ikke prøve igjen? Vet at dette ble uplanlagt, men slike uplanlagte overraskelser kan jo endre standpunktet til enkelte. :Heartred Vondt at du har gått gjennom dette, spesielt når dere har sett for dere to og deretter vendt dere til tanken om enda en :Heartred
Tusen takk for gode ord❤️

Vi var ganske uenige på å prøve på en til. Jeg var egentlig veldig fornøyd med to, men kjente veldig på at jeg gledet meg over graviditeten. Da tapet var et faktum så hadde hjerterommet allerede vokst så mye at det ble et ubezkrivelig tomrom der. Har aldri kjent på en dorg over å miste som da vi mistet tvillingene. Gubben var i utgangspunktet ikke lysten på flere, men ba om litt tid til å tenke på saken, i utgangspunktet til over nyttår.

Nå for litt over en måned siden satt jeg hulkene en kveld og kunne ikke tro hva jeg nettopp hadde hørt - gubben gikk med på å prøve på nr. 3❤️ Jeg klarer fortsatt knapt å tro det! Var sikker på at jeg kjempet en tapende kamp og prøvde hver dag å innstille meg på at det ikke ville bli en sistemann. Det funker dårlig å tvinge igjennom noe sånt tenker jeg. Men her er vi og begynner prøvingen når minsten starter i barnehagen i januar/februar☺️

Vi var ganske uenige på å prøve på en til. Jeg var egentlig veldig fornøyd med to, men kjente veldig på at jeg gledet meg over graviditeten. Da tapet var et faktum så hadde hjerterommet allerede vokst så mye at det ble et ubezkrivelig tomrom der. Har aldri kjent på en dorg over å miste som da vi mistet tvillingene. Gubben var i utgangspunktet ikke lysten på flere, men ba om litt tid til å tenke på saken, i utgangspunktet til over nyttår.

Nå for litt over en måned siden satt jeg hulkene en kveld og kunne ikke tro hva jeg nettopp hadde hørt - gubben gikk med på å prøve på nr. 3❤️ Jeg klarer fortsatt knapt å tro det! Var sikker på at jeg kjempet en tapende kamp og prøvde hver dag å innstille meg på at det ikke ville bli en sistemann. Det funker dårlig å tvinge igjennom noe sånt tenker jeg. Men her er vi og begynner prøvingen når minsten starter i barnehagen i januar/februar☺️
Ååå, fantaktisk å høre!! :Heartred :Heartred :Heartred

Så fint å høre! Utrolig sårt å ønske og føle at det mangler eit barn i familien. Trur det vi føler når familien er komplett eller ikkje :Heartred

Ååå, fantaktisk å høre!! :Heartred :Heartred :Heartred
Helt herlig:love017 Tusen takk❤️

Så fint å høre! Utrolig sårt å ønske og føle at det mangler eit barn i familien. Trur det vi føler når familien er komplett eller ikkje :Heartred

Ja det bar veldig sårt. Trodde jo vi var ferdige, men overraskelsesgraviditeten endret totalt på det. Går og håper på at Gubben skal overaske med tidlig prøvestart også, men klarer å vente:shy::joyful:

Back
Topp