Huff...

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Har tre store hovne lymfekjertler på halsen, kjempevondt!
Hva i huleste kan det komme av?

Det kan du få av halsbetennelse blant mye annet.
Vil råde deg en tur til legen og ta en sjekk på det,lykke til :)

Oi, hørtes utrolig vondt ut. Har du vondt i halsen? Ville bestilt time til legen og fått sjekket det. God bedring.

Nei, jeg føler meg helt fin ellers, kjemperart:-)
Tviler på at jeg får time til legen på dagen, når jeg ikke er syk, kanskje det er noe jeg er allergisk mot.

Jeg tenker kyssesyken jeg.
Da jeg fikk det (for ca 6 år siden) var jeg helt fin utenom en klump på halsen. Fikk time hos legen med en gang, for jeg syntes det var så rart å våkne med den klumpen. Etter en time med tester av alle slag slo det ut på kyssesyken. Dagen etterpå kom feberen og det begynte å gjøre vondt i halsen.

Jeg tenker kyssesyken jeg.
Da jeg fikk det (for ca 6 år siden) var jeg helt fin utenom en klump på halsen. Fikk time hos legen med en gang, for jeg syntes det var så rart å våkne med den klumpen. Etter en time med tester av alle slag slo det ut på kyssesyken. Dagen etterpå kom feberen og det begynte å gjøre vondt i halsen.

Jøss, kan man få den i voksen alder, aldri hatt det før.
Æsj kanskje jeg må karre meg til legen på mandag da, håper det går vekk innen da så jeg slipper:-)

Jøss, kan man få den i voksen alder, aldri hatt det før.
Æsj kanskje jeg må karre meg til legen på mandag da, håper det går vekk innen da så jeg slipper:-)
Kan absolutt få det som voksen, og jo eldre mann er jo værre føles det visst. Får håpe det ikke er det.

Kan absolutt få det som voksen, og jo eldre mann er jo værre føles det visst. Får håpe det ikke er det.

Huff, håper ikke det jeg heller:-)

Får håpe det ikke er det, men greit og få det sjekka hos legen;)

Uff, håper ikke det blir verre altså. Bestill time på mandag så du får sjekka det, stakkars:oops:

Uff :(
Ja, få det sjekket!!!

Hater å gå til legen, men man burde vel alltid sjekke kuler har jeg hørt

Jeg har også det. Her skyldes det stoffskifte.
Sier du det, visste ikke at det kunne påvirke lungene. Mamman min hadde lavt stoffskifte, kanskje det er arvelig?

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Ops, tenkte feil. Er skjoldbruskjertel (eller hvordan det skrives) jeg tenker på. Sorry for misvisende svar :)

Hvordan går det m deg?

Back
Topp