Huff...

Ingen endring på formen, kulene har blitt litt større, men hjelper med litt ibux, da gjør det ikke fult så vondt o_O
selve kulen som er vond eller når du svelger? Da jeg hadde kyssesyken var det vondt i halsen, men spesielt vondt da jeg skulle svelge mat så måtte ta smertestillende før jeg skulle spise.

Oi, må få det sjekket hos legen i morgen kjære deg:confused: høres ikke mye bra ut:eek::oops::(

selve kulen som er vond eller når du svelger? Da jeg hadde kyssesyken var det vondt i halsen, men spesielt vondt da jeg skulle svelge mat så måtte ta smertestillende før jeg skulle spise.

Det er vondt i selve kulene, og i området rundt. Den største kulen er ved øret under kjeven, den andre midt på under kjeven og siste under haka på høyre side. Ømt ved siden av dem også, men ikke vondt ellers, ingen feber eller noe.
Bare litt sliten.

Oi, må få det sjekket hos legen i morgen kjære deg:confused: høres ikke mye bra ut:eek::oops::(

Jeg tror jeg venter litt til, for å se om det blir litt bedre, alltid når jeg skal til legen synes jeg ting har blitt bedre så var det ikke noen vits hehe:-)

Jeg mener absolutt det burde sjekkes hos legen.

Har du snakket med legen? Må bare innrømme jeg er litt bekymret for deg:oops:

Jo, blir jo det da! Ikke bra og gå rundt sånn. Så bra:) Husk og oppdater oss når du har vært der:)

Det skal jeg gjøre, kommer bare til å høre med dem om de synes jeg bør komme.
Mest sannsynlig tror de nok ikke det:-)

Jeg tror de gjerne vil ha deg inn for en sjekk:)

Vi får se, synes den ene har blitt litt mindre til kvelds heldigvis:-)

Back
Topp