Hoster fremdeles en god del, men har fått i henne litt mer mat i dag, middagen gjenstår å se, krysser fingrene![]()
Håper hun er på bedringens vei da! =) Fikk du i henne mat i resten av dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hoster fremdeles en god del, men har fått i henne litt mer mat i dag, middagen gjenstår å se, krysser fingrene![]()
Nei er skummelt.. hvertfall de første gangene det skjer... men det ordner seg alltidog maten tar de igjen når de er klar for det
hehe.. bedre at det kommer ut igjen enn at det sitter fast i halsen
det har skjedd her engang, når eldste var litt over 1 år.. var syk, og spiste mat..enten satte hun mat i halsen, eller så var det oppkast..null reaksjon fra jenta, og hun ble bare mer og mer blå/lilla rundt munn :-O hadde til og me øynene åpne men fikk ikke kontakt.. heldigvis var det ikke JEG som så dette, for jeg var på jobb.. men sykt skremmende! heldigvis gikk alt bra
![]()
![]()
![]()
Håper hun er på bedringens vei da! =) Fikk du i henne mat i resten av dagen?
Huff nei, sånt er skikkelig skummeltJa jeg ble redd og urolig når han ringte meg på jobb for å fortelle dette..da ville jeg bare reise fra jobb..hehe og stakkars han var så redd, men han handla riktigtok hun opp og banket i ryggen, så kom det opp igjen
men tørr ikke tenke på hva som kunne ha skjedd om det ikke hadde gått bra :O
Hun har faktisk spist greit i dagMen ikke kvitt hosten sin, hun hoster mye etter jeg har lagt henne
Ja jeg ble redd og urolig når han ringte meg på jobb for å fortelle dette..da ville jeg bare reise fra jobb..hehe og stakkars han var så redd, men han handla riktigtok hun opp og banket i ryggen, så kom det opp igjen
men tørr ikke tenke på hva som kunne ha skjedd om det ikke hadde gått bra :O
Ja, man blir fryktelig reddBra det gikk bra med jenta di
![]()
Godt med en handlekraftig pappa som vet hva som skal til!![]()
Huff nei, sånt er skikkelig skummelt
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Ja veldig skummeltmen som foreldre så kommer man vel til å oppleve skumle ting med sine barn, minst en eller annen gang
![]()
Får håpe det tyder på at hun er på bedringens vei!Litt mer magisk tryllestøv sendes deres vei!
![]()
Ja veldig skummeltmen som foreldre så kommer man vel til å oppleve skumle ting med sine barn, minst en eller annen gang
![]()
Min store frykt er at jeg skal bli helt handlingslammet hvis noe slikt skulle skje herVi er ganske mye alene, så da er det greit at jeg ikke friker ut hvis noe skulle skje..
Du gjør nok helt sikkert ikke det, man handler nok instinktivt vil jeg tro
Jeg gruer meg allerede![]()
Min store frykt er at jeg skal bli helt handlingslammet hvis noe slikt skulle skje herVi er ganske mye alene, så da er det greit at jeg ikke friker ut hvis noe skulle skje..
tror nok man reagerer ganske raskt i sånne situasjoner.. hvertfall når det skjer barnet sitt noe.. men får håpe du slipper sånthehe.. får satse på det
![]()