Huff og huff:-(

Hoster fremdeles en god del, men har fått i henne litt mer mat i dag, middagen gjenstår å se, krysser fingrene:)

Håper hun er på bedringens vei da! =) Fikk du i henne mat i resten av dagen?

Nei er skummelt.. hvertfall de første gangene det skjer... men det ordner seg alltid :) og maten tar de igjen når de er klar for det :D hehe.. bedre at det kommer ut igjen enn at det sitter fast i halsen ;) det har skjedd her engang, når eldste var litt over 1 år.. var syk, og spiste mat..enten satte hun mat i halsen, eller så var det oppkast..null reaksjon fra jenta, og hun ble bare mer og mer blå/lilla rundt munn :-O hadde til og me øynene åpne men fikk ikke kontakt.. heldigvis var det ikke JEG som så dette, for jeg var på jobb.. men sykt skremmende! heldigvis gikk alt bra :) :) :)

Det hørtes jo helt forferdelig ut! :eek:o_O Jeg hadde blitt livredd! Godt det gikk bra!

Håper hun er på bedringens vei da! =) Fikk du i henne mat i resten av dagen?

Hun har faktisk spist greit i dag:-) Men ikke kvitt hosten sin, hun hoster mye etter jeg har lagt henne

Ja jeg ble redd og urolig når han ringte meg på jobb for å fortelle dette..da ville jeg bare reise fra jobb..hehe og stakkars han var så redd, men han handla riktig :) tok hun opp og banket i ryggen, så kom det opp igjen :) men tørr ikke tenke på hva som kunne ha skjedd om det ikke hadde gått bra :O

Ja jeg ble redd og urolig når han ringte meg på jobb for å fortelle dette..da ville jeg bare reise fra jobb..hehe og stakkars han var så redd, men han handla riktig :) tok hun opp og banket i ryggen, så kom det opp igjen :) men tørr ikke tenke på hva som kunne ha skjedd om det ikke hadde gått bra :O
Huff nei, sånt er skikkelig skummelt:(

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Hun har faktisk spist greit i dag:) Men ikke kvitt hosten sin, hun hoster mye etter jeg har lagt henne

Får håpe det tyder på at hun er på bedringens vei! :) Litt mer magisk tryllestøv sendes deres vei! ;)

Godt med en handlekraftig pappa som vet hva som skal til! :)

Ja, man blir fryktelig redd :( Bra det gikk bra med jenta di :rolleyes:

ja :D men det er vel en del av det å være forledre, å oppleve at man blir redd.. hehe og ofte over ting som ikke er noe å være redd for :P hehe men ikke så rart da :)

Godt med en handlekraftig pappa som vet hva som skal til! :)

jaaa as.. hehe.. det var godt han ikke er en av de som får panikk og ikke klarer å gjøre noe :P haha

Huff nei, sånt er skikkelig skummelt:(

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Ja veldig skummelt :( men som foreldre så kommer man vel til å oppleve skumle ting med sine barn, minst en eller annen gang :(

Ja veldig skummelt :( men som foreldre så kommer man vel til å oppleve skumle ting med sine barn, minst en eller annen gang :(

Jeg gruer meg allerede:(

Min store frykt er at jeg skal bli helt handlingslammet hvis noe slikt skulle skje her :eek: Vi er ganske mye alene, så da er det greit at jeg ikke friker ut hvis noe skulle skje..

Min store frykt er at jeg skal bli helt handlingslammet hvis noe slikt skulle skje her :eek: Vi er ganske mye alene, så da er det greit at jeg ikke friker ut hvis noe skulle skje..

Du gjør nok helt sikkert ikke det, man handler nok instinktivt vil jeg tro

tror nok man reagerer ganske raskt i sånne situasjoner.. hvertfall når det skjer barnet sitt noe.. men får håpe du slipper sånt :D hehe.. får satse på det :P

tror nok man reagerer ganske raskt i sånne situasjoner.. hvertfall når det skjer barnet sitt noe.. men får håpe du slipper sånt :D hehe.. får satse på det :p

Det håper jeg også, men de har nå gjerne en tendens til å råke utfor alt mulig disse små nysgjerrigperene nå som de skal ut og utforske verden.. o_O Heldigvis er de ikke skjøre porselensdukker! :)

Back
Topp