Huff *Link*

Så trist [:(]

men om han ikke er identifisert synes jeg det er feil å legge ut slikt og si det er mannen hennes.Ha litt respekt og ikke anta så alvorlig sak.

ORIGINAL: GuttasMamma!

men om han ikke er identifisert synes jeg det er feil å legge ut slikt og si det er mannen hennes.Ha litt respekt og ikke anta så alvorlig sak.

eg har bodd i Ørsta og har venner som vet hvem han er så har sagt det er han..:/

ORIGINAL: MammaTilEmilie

eg har bodd i Ørsta og har venner som vet hvem han er så har sagt det er han..:/

okey.rart det står at mannen er uidentifisert i avisen.Er virkelig helt tragisk om det er han,og alle mine tanker går til familien i de harde dagene fremover[&o]

Ååå herlighet!!!! [:(][:(][:(][:(] ORD kan ikkje beskrive.. Sender alle mine tanker til familien og alle pårørende i denne stund.. En ung familiemann, nei for en tragedie [:(][:(][:(][:(][:(][:(][&o]

Så forferdelig[&o][:(]

ORIGINAL: gledermeg88

Ååå herlighet!!!! [:(][:(][:(][:(] ORD kan ikkje beskrive.. Sender alle mine tanker til familien og alle pårørende i denne stund.. En ung familiemann, nei for en tragedie [:(][:(][:(][:(][:(][:(][&o]

[:(][:(]

ORIGINAL: Mamma til 3skjønne

Kjempe tragisk!!!![:(][:(][:(][:(][:(]
Kan ikke forestille meg sorgen!

Kondolerer Madame!!

Sender alle mine tanker til Madame og Lille Maren..

Mannen som ble funnet død i sjøen i Ørsta i dag, er nå identifisert.
Den omkomne er den savnede Frode Kvam Åmelfot, 27 år gammel. Den omkomne har vært savnet siden natt til søndag 15. mars.

kondolerer så masse til madame....mange tanker går til familien og venner![:(][:(]

R.I.P Frode.[:(]

Kondolera Madame, tenker masse på deg og familien.[:(]

Det er så utrolig trist [:(]

Ta godt vare på hverandre i tiden som kommer.
Tenker masse på dere.

ORIGINAL: Mamma til 3skjønne

Kjempe tragisk!!!![:(][:(][:(][:(][:(]
Kan ikke forestille meg sorgen!

Kondolerer Madame!!

Huff, kondolerer[:(]
Varme tanker sendes til Madame og familien

Back
Topp