Huff *Link*

Åååh herregud[:(][:(] Jeg håpet sånn at dette skulle bli en liten mirakelhistorie.. At han skulle dukke opp på et sykehus og være i orden.. Så forferdelig trist.. får klump i halsen, det kan jo skje hvem som helst.. [:(][:(] MAnge klemmer og tanker til denne stakkars familien[:(]

Åh herregud...[:(][:(][:(] Så ufattelig tragisk. Min dypeste medfølelse!!!

ORIGINAL: Mamma til 3skjønne

Kjempe tragisk!!!![:(][:(][:(][:(][:(]
Kan ikke forestille meg sorgen!

Kondolerer Madame!!

Så grusomt og meningsløst. Mine tanker går til Madame og den lille jenta deres[:(][:(][:(].

Så ufattelig trist[:(]...
Kondolerer så mye til familien[:(][:(]

ORIGINAL: snuppah88

huff, så tragisk[:(]

ORIGINAL: **tvilling85**

Så trist [:(]

ORIGINAL: gledermeg88

Ååå herlighet!!!! [:(][:(][:(][:(] ORD kan ikkje beskrive.. Sender alle mine tanker til familien og alle pårørende i denne stund.. En ung familiemann, nei for en tragedie [:(][:(][:(][:(][:(][:(][&o]

ORIGINAL: LilleOlleBolle

Ååå herlighet!!!! [:(][:(][:(][:(] ORD kan ikkje beskrive.. Sender alle mine tanker til familien og alle pårørende i denne stund.. En ung familiemann, nei for en tragedie [:(][:(][:(][:(][:(][:(][&o]

Utrolig trist..ord blir fattige,men jeg vil få kondolere[:(]
Mine tanker går til madame og familen

ORIGINAL: AbsoluttPINK

Utrolig trist..ord blir fattige,men jeg vil få kondolere[:(]
Mine tanker går til madame og familen

Kondolerer Madame...dette var skikkelig leit å lese

Ufattelig trist...[:(] Vet ikke hva man skal si og gjøre..Håper du har god støtte i venner og familie Madame...[:(][:(][:(][:(]

Uff...[:(]
Mange tanker

Jeg har ikke ord[:(]Det er bare så ufattelig trist....varme tanker går til Madame og familien

ORIGINAL: Lissyjane

Huffameg altså[&o] Kondolerer så mye[&o]

sign

ORIGINAL: LilleOlleBolle

Neei,uff.
Stakkars,stakkars familie[:(][:(][:(]

Min dypeste medfølelse og tanker deres vei,så utrolig hjerteskjærende.[:(]

Leste det istad. Stakkars familie[:(]

Back
Topp