Huff... (lang)

Amiee

Elsker forumet
Er redd Lukas har fått kolikk... Han har vært småurolig i hele dag, men så i kveld tok det helt av! Han vræl-skreik i sikkert to timer, med bare små 5-10 min pauser mellom der han sov litt.. Prøvde alt jeg kunne tenke meg for å hjelpe, maserte, bar på han,sang, badet, tok tempen (dem sier at det ofte hjelper hvis dem får temp.måleren i rompa, da letter krampene..). Når jeg tok tempraturmålern i rompa han rant det ut helt vannete diare, å så vræla han videre...
Nå har han sovna, og sovet tungt i over to timer, var liksom som å skru av en bryter,så var ikke magen vond lengre.. Håper ikke det kommer igjen i natt!![:(]
Stakkar liten, jeg har aldri vært borti noe så fælt som dette! Å ikke klare å hjelpe barnet ditt når det har så vondt... [:(]

Har du noe råd for hva som kan hjelpe?
Eller må jeg bare holde ut til det går over?

ja, var i går det begynte. han sov godt i natt, men nå er det påann igjen.. han gråter å gråter, vet ikke hva jeg skal gjøre...

gir sukkervann, men det er begrenset hvor mye det virker.. har bare spist havregrøt og brødskiver med leverpostei, så tror ikke han reagerer på det.. drikker bare ammete og vann.
pappa skal kjøpe sviskejuice i dag, se omdet hjelper litt...

dennis er mye bedre i dag:) han har fått bæsja:):)

hvertfall da med oss i går ga vi han en liten teskje med amme te og maserte ham... i dag er han helt fin...[:D]

kan man gi amme-te til ungen å?
da skal jeg prøve det hvis det blir like ille i kveld.
han har ikke bæsja enda siden i går ettermiddag, så håper det kommer snart.. gir jo mme i tillegg til å amme, så burde jo bæsje da..
nå har bestefar vært å gått en lang tur med han, å han hadde vist sovet hele veien, så er jo bra det iallefall, så er han ikke så trøtt på toppen av alt[:)]

ja det var legen min som anbefalte meg det....[:D]
han har vært kjempe fin i dag... ikke noe gråting bare da han skulle si i fra om noe sulten eller kos har det vært i dag hehehe

så deilig[:D]

Kanskje du må ha malt i mme ?
Ofte får de hard avføring av mme..
Så det kan jo være derfor..
Ville tatt kontakt med helsesøster hvis det ikke bedrer seg.
Må være slitsomt å ha det sånn..

Han klarte å bæsje i går kveld,så det har hjulpet på litt.
Skal til legen på tirsdag, så da skal jeg høre om time til kiropraktor samtidig. Kan jo iallefall få sjekka om det kan være kolikk,å hvis det er det kan vi begynne behandling. Er det ikke det så får vi bare prøve oss videre for å gjøre livet mest mulig behagelig for vår lille prins[:)]
Han får litt malt i mme. Var litt usikker på om vi kanskje har hatt for mye malt i, kanskje det virka motsatt da? er jo så seigt det der, ser liksom formeg at det kan gjøre magen treig hvis det bli for mye?
(Gitt en liten t-skje pr100 ml, men så leste jeg plutselig at noen sier det skal være 1ts pr liter melk...[&:])

Back
Topp