Er redd Lukas har fått kolikk... Han har vært småurolig i hele dag, men så i kveld tok det helt av! Han vræl-skreik i sikkert to timer, med bare små 5-10 min pauser mellom der han sov litt.. Prøvde alt jeg kunne tenke meg for å hjelpe, maserte, bar på han,sang, badet, tok tempen (dem sier at det ofte hjelper hvis dem får temp.måleren i rompa, da letter krampene..). Når jeg tok tempraturmålern i rompa han rant det ut helt vannete diare, å så vræla han videre...
Nå har han sovna, og sovet tungt i over to timer, var liksom som å skru av en bryter,så var ikke magen vond lengre.. Håper ikke det kommer igjen i natt!![:(]
Stakkar liten, jeg har aldri vært borti noe så fælt som dette! Å ikke klare å hjelpe barnet ditt når det har så vondt... [:(]
Nå har han sovna, og sovet tungt i over to timer, var liksom som å skru av en bryter,så var ikke magen vond lengre.. Håper ikke det kommer igjen i natt!![:(]
Stakkar liten, jeg har aldri vært borti noe så fælt som dette! Å ikke klare å hjelpe barnet ditt når det har så vondt... [:(]