Hudpleie

mammatilsnartfire

Glad i forumet
Julibarna2024☀️
Fastelavnsbollene 2026
Hva gjør dere for å holde huden ung og frisk? Føler huden har tapt seg mye bare siste mnd.. fått litt rynker rundt munnen og sånn, og ser sliten ut rundt øynene... frister med en runde botox, men det kan man vel ikke mens man er gravid :bag: :dead:

Dobbelrensing, eksfoliering, fukt og solkrem.
"Anti age" ingredienser kan være ting som bakuchiol, C vitamin, niacinamid, peptider, hyaluronsyre og kollagen (for "plumping" effekt, tørr hud = rynker).
Men sånn bortsett fra solkrem så tror jeg ikke det er noe vi kan bruke som gravid som har like sterk effekt som botox, retionoider ogsånn :smiley-ashamed004

Last edited:
Jeg har god effekt av c-vit mens jeg er gravid, glad huden tåler det. Ellers er yoghurt-naturellmaske supert. Jeg får skikkelig candida-overproduksjon hver gang jeg er gravid, så jeg kan ikke bruke for tunge kremer eller olje, noe som er skikkelig synd. Jeg elsker å bruke oljer. Til bursdagen om ca en måned har jeg ønsket meg en time til ansiktsbehandling, gleder meg veldig! Ser også at enkelte steder har egen gravid-pakke på spa

Noen som har tips til gode bodylotion eller oljer til magen? Jeg er ikke redd for strekkmerker, tenker at det er naturlig, men samtidig har jeg en følelse av at det er bra å smøre den underveis :happy:

Hva gjør dere for å holde huden ung og frisk? Føler huden har tapt seg mye bare siste mnd.. fått litt rynker rundt munnen og sånn, og ser sliten ut rundt øynene... frister med en runde botox, men det kan man vel ikke mens man er gravid :bag: :dead:
Tenkte å spandere på meg noen hudpleietimer, men føler jeg aldri har tid :p
Ellers så lite produkter som mulig, gjør det enkelt. Har blandinshud så det blir ofte bare rødt, tørt og/el irritert av for mye dill dall. Kanskje jeg må teste ut hjemmelaget avokado masse eller noe:dance008

Har akkurat tatt en runde med litt ekstra hudpleie, huden min føles amazing og plump ut - t.o.m. hendene er myke nå xsmile9
Brukte Haruharu oljerens, Cosrx AHA, en neseporestrips, Round Lab Dokdo toner, et bakuchiol serum, hyaluronsyre sheet mask og Klairs clearing water cream :happy: Alle produktene er fra Sør-Korea :hilarious:

Back
Topp