Hudpleie

Hvilken Deodorant bruker dere?? Føler ikke den jeg bruker fungerer så bra lengre! Noen gode tips?:D
 
Jeg bruker Clarins sin roll-on, lite parfyme og mild og jeg lukter aldri svette/vondt :thumright
 
Vet ikke om denne går innunder her men prøver meg ☺️ Jeg har fått et eksemlignende utslett i armhulen som nå strekker seg inn mot brystet og opp langs armen. Noen som har tips om en kortisonpreparat en kan teste ut som kan bidra til å hindre kløen og/eller en god fuktighetskrem til daglig bruk når utslettet har roet seg litt?
 
Veldig fornøyd med CeraVe SPF 50 dagkrem og hydrating cleanser. Bytter litt på om natten ut ifra hvor mye fukt som trengs, glad i den oransje fra Ole Henriksen. Bruker sjelden sminke, så ikke behov for sminkefjerner så ofte, men da er Banila Co sin Zero først og hydrating cleanser etterpå fine. Bruker også deo fra Wild, synes den funker bra. Og ingen body lotion slår Biotherm :happy:
 
Hvilken Deodorant bruker dere?? Føler ikke den jeg bruker fungerer så bra lengre! Noen gode tips?:D
Jeg elsker Helena Rubinstein Nudit. Den jeg har funnet gir minst flekker, lukter godt, men ikke for mye, og jeg aldri lukter svette med
 
Back
Topp