Jeg så det etterpå Vet man skal være kildekritisk, men det gikk litt fort i svingeneMen den linken du la ut det er en side som driftes av slike personer. Jeg tror ikke du er det, men lurt å være kildekritisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg så det etterpå Vet man skal være kildekritisk, men det gikk litt fort i svingeneMen den linken du la ut det er en side som driftes av slike personer. Jeg tror ikke du er det, men lurt å være kildekritisk
Jeg så det etterpå Vet man skal være kildekritisk, men det gikk litt fort i svingene
Nei. Det var det men fra nå av får også guttene denEr det ikke bare jenter som skal ta den?
Nei gutter fra i årEr det ikke bare jenter som skal ta den?
Eh, nei. Mente selve siden! Tror du det er den siden som har fått meg til å tenke dette? Ta deg sammen, ferdig med og kommentere nå!!Du underbygger altså ditt synspunkt med en fullstendig useriøs side, og skylder på at det gikk litt fort i svingene. Man bør være forsiktig når man ytrer seg offentlig.
Nei gutter fra i år
He he neida nytt fra i år , jeg ble tatt litt på senga selv så derfor måtte jeg spørreÅja det er nytt ja. Trodde jeg hadde vært helt på bærtur hehe. Har ikke tenkt noe over det siden jeg ikke trodde det var relevant uansett