HPV -vaksine

Jeg så det etterpå :D Vet man skal være kildekritisk, men det gikk litt fort i svingene :)

Du underbygger altså ditt synspunkt med en fullstendig useriøs side, og skylder på at det gikk litt fort i svingene. Man bør være forsiktig når man ytrer seg offentlig.
 
Jeg er litt skeptisk til dette med muskelsmerter osv etter vaksine. Jeg kan skylde på det jeg også siden jeg tok svineinfluensa vaksinen og fikk diagnosen etterpå. Men sannheten er en annen. Hvor mange har hatt de samme være symptomene som meg og fått det verre når de blir eldre og tilfeldig etter vaksinen? Alle sånne sykdommer blir desverre verre ved tiden. Så jeg er egentlig litt nysgjerrig på det men det kan ikke bevises den ene eller den andre veien. Litt tankevekker sånn sett.
 
Du underbygger altså ditt synspunkt med en fullstendig useriøs side, og skylder på at det gikk litt fort i svingene. Man bør være forsiktig når man ytrer seg offentlig.
Eh, nei. Mente selve siden! Tror du det er den siden som har fått meg til å tenke dette? Ta deg sammen, ferdig med og kommentere nå!!
 
Åja det er nytt ja. Trodde jeg hadde vært helt på bærtur hehe. Har ikke tenkt noe over det siden jeg ikke trodde det var relevant uansett
He he neida nytt fra i år , jeg ble tatt litt på senga selv så derfor måtte jeg spørre
 
Back
Topp