Jeg er på nippet til å skrive et avisinnlegg om dette, for hodet mitt klikker snart jo mer jeg tenker på det!Og dette er jeg fullstendig enig med deg i!!! Blir selv veldig provosert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er på nippet til å skrive et avisinnlegg om dette, for hodet mitt klikker snart jo mer jeg tenker på det!Og dette er jeg fullstendig enig med deg i!!! Blir selv veldig provosert
Jeg er på nippet til å skrive et avisinnlegg om dette, for hodet mitt klikker snart jo mer jeg tenker på det!
Har ikke satt meg så veldig inn i det og ikke tenkt på det på denne måten før. Og det er vel fordi det i media kommer kun frem viktigheten av at jenter tar denne - ikke engang muligheten og konsekvenser for viss gutta tar den. Takk for opplysning!Rent medisinsk burde de det. Logikken ligger i at når man vaksinerer bare jentene så vil ikke gutta bli smittet av hpv og derfor ikke få smitten. Dette er problematisk av flere grunner. Det ene er at de seksuelle vanene endrer seg, og homofile også kan smitte hverandre. Disse er ikke beskyttet av at jentene får vaksine. Dette kan i ytterste konsekvens medføre at hpv tar over for hiv, som tidligere ble ansett som en sykdom som kun rammet homofile. Dette vil virke særdeles stigmatiserende ovenfor en gruppe.
Dernest er det problematisk at staten ikke bekoster vaksine til gutta, men heller opprettholder en kjønnsholdning som hører fortiden til, ved å pålegge jentene ansvaret for å holde befolkningen frisk. Og gutta, vil de anse en jente som ikke som har tatt vaksine som uren? Vi vet jo at unge jenter allerede strever med å opprettholde et godt rykte og status..
Er du født i 91? Da er det mulig du kan få den gratis frem til du blir 26.Ikke hørt om ?
Oii får man? Da må jeg kontakte fastlegen min! Kan man få den mens man ammer? Og er det noe poeng og ta den om man allerede har viruset?Er du født i 91? Da er det mulig du kan få den gratis frem til du blir 26.
Ja jeg er det. Men jeg vet ikke hva det er ?Er du født i 91? Da er det mulig du kan få den gratis frem til du blir 26.
Har du ikke fått informasjon?! Gi meg litt tid, så skal jeg gi deg info. Må bare på pcJa jeg er det. Men jeg vet ikke hva det er ?
Nei tydeligvis ikkeHar du ikke fått informasjon?! Gi meg litt tid, så skal jeg gi deg info. Må bare på pc
Jeg er også 91 og har ikke fått noen verdens til informasjon. Og det er jo ekstremt dårlig om vi begynner å bli litt i siste liten for å få den gratis..Nei tydeligvis ikke
Ja jeg har ikke hørt navnet engang jeg. Litt rartJeg er også 91 og har ikke fått noen verdens til informasjon. Og det er jo ekstremt dårlig om vi begynner å bli litt i siste liten for å få den gratis..
Nei, jeg husker bare det var litt medielys på det i fjor eller året før, så vet jo at vaksina finnes. Men ikke hva den heter nei.Ja jeg har ikke hørt navnet engang jeg. Litt rart
Bare jeg som ikke følger med daNei, jeg husker bare det var litt medielys på det i fjor eller året før, så vet jo at vaksina finnes. Men ikke hva den heter nei.
Haha. Derfor er det så fint at noen tar seg tid til å opplyse oss (deg)Bare jeg som ikke følger med da
Hehe ja men kan ikke være så farlig da? Siden man ikke har hørt om detHaha. Derfor er det så fint at noen tar seg tid til å opplyse oss (deg)
Vaksine mot livmorhalskreft, og det vil man jo gjerne unngå.Hehe ja men kan ikke være så farlig da? Siden man ikke har hørt om det
Vaksine mot livmorhalskreft, og det vil man jo gjerne unngå.
Åja. JøssVaksine mot livmorhalskreft, og det vil man jo gjerne unngå.