How's it humpin'?

Gæmmis

Elsker forumet
Hvordan går det med sexlivet jenter?[:D]

Her går det veldig godt[:D] Har blitt så innmari følsom, sånn med tanke på erogene soner, flere som har det slikt? Kan ikke huske det var slik forrige svangerskap... Klager ikke[:D]

Hvilken sex lyst??? Har ikke blitt noe på samboern siden jeg ble gravid. Er rett og slett for sliten og har null lyst akkurat nå. Var sånn sist også.

Flere ganger om dagen... [8D] [;)]

Har egentlig lyst på mer sex ja, har hatt noen helt fantastiske drømmer som har hjulpet da [:D] selv om samboer føler seg noe snytt da!
Men problemet er at etter sex føler jeg meg dårlig, har en tendens til å bli dårlig i to dager (ekstra kvalm) så da orker jeg lissom ikke helt tanken på det :(

sexlysten hans har økt, og min har sunket, så nå ligger vi på omtrent samme nivå[;)]
så det har blitt litt mer sex.. ulempen er at jeg takkler ikke at kroppsvarmen stiger noe særlig.. da blir jeg kvalm.. så de siste gangene har jeg måtte kjøle ned kroppen med en kald dusj etterpå for å kunne fungere"normalt"..
kjedelig egentlig, for jeg liker ikke kalde dusjer[8D]

men undrer fælt på åssen det blir med sex med baby i hus..
for jeg blir ekstra desperat, særlig når jeg ikke kan.. så håper renselsen går raskt for min del.. hvor lang sex karantene pleier man å få?

har også blitt mye mere følsom!! men har så innmari kraftig hodepine hele pokkers tiden, så lite action her i gården dessverre

ORIGINAL: Rakosy

sexlysten hans har økt, og min har sunket, så nå ligger vi på omtrent samme nivå[;)]
så det har blitt litt mer sex.. ulempen er at jeg takkler ikke at kroppsvarmen stiger noe særlig.. da blir jeg kvalm.. så de siste gangene har jeg måtte kjøle ned kroppen med en kald dusj etterpå for å kunne fungere"normalt"..

for jeg blir ekstra desperat, særlig når jeg ikke kan.. så håper renselsen går raskt for min del.. hvor lang sex karantene pleier man å få?

Tror det er et par uker eller noe sånt? Eller, man kan vel begynne når man føler for det, og så bruke kondom den første tiden.

ORIGINAL: *mamma87*

ORIGINAL: Fjåsa

Hvilken sex lyst??? Har ikke blitt noe på samboern siden jeg ble gravid. Er rett og slett for sliten og har null lyst akkurat nå. Var sånn sist også.

Uff da..har hatt det sånn jeg også i de tidligere svg ,men denne graviditeten er alt anderledes[;)]

Hadde vel håpet det skulle bli litt anderledes denne gangen vi og, men men sånn ble det ikke. Så det får bare samboern tåle.

ORIGINAL: Rakosy

Jeg hadde renselse i 6 uker, masse blod hele tiden. Sex var hvertfall det siste jeg tenkte på. Tror heller ikke samboern synes det var så sexy i grunn. Men man har jo alle siner greier.
Du finner vel ut av det og kan få god råd fra helsestasjon eller lege når det gjelder sex.

Nei, hvis det blir som sist blir det ikke mye sex den første tiden etter fødsel, så vi får henge i nå[8D]

Hvis du har sydd en del så bør man vente i 6 uker ellers kan ting åpne seg igjen etc. Kan ikke se for meg at jeg er klar for sex før etter 6 uker ihvertfall, og kanskje heller ikke sambo etter å ha vært med på fødsel [;)]

ORIGINAL: HanneHM

Flere ganger om dagen... [8D] [;)]

Sign[:D]

Jeg og vil ha.. hehe.. Selv har jeg mindre lyst for tiden, og sambo har enda mindre.. Han er så redd for den lille.. Så her er det sjelden. Litt for sjelden for min del :(

Sex? Hva er det? [8D] Neida.. Har bare blitt en gang siden jeg ble gravid, samboeren min er ikke så hypp han heller, han sier det er rart [8D] Hadde du likt å fått en k... i hode hver kveld? donkdonkdonk.. [:D]

ORIGINAL: AnThoo

Sex? Hva er det? [8D] Neida.. Har bare blitt en gang siden jeg ble gravid, samboeren min er ikke så hypp han heller, han sier det er rart [8D] Hadde du likt å fått en k... i hode hver kveld? donkdonkdonk.. [:D]

Mannfolk.. :p

Back
Topp