Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Rakosy
sexlysten hans har økt, og min har sunket, så nå ligger vi på omtrent samme nivå[;)]
så det har blitt litt mer sex.. ulempen er at jeg takkler ikke at kroppsvarmen stiger noe særlig.. da blir jeg kvalm.. så de siste gangene har jeg måtte kjøle ned kroppen med en kald dusj etterpå for å kunne fungere"normalt"..
kjedelig egentlig, for jeg liker ikke kalde dusjer[8D]
men undrer fælt på åssen det blir med sex med baby i hus..
for jeg blir ekstra desperat, særlig når jeg ikke kan.. så håper renselsen går raskt for min del.. hvor lang sex karantene pleier man å få?
ORIGINAL: *mamma87*
ORIGINAL: Fjåsa
Hvilken sex lyst??? Har ikke blitt noe på samboern siden jeg ble gravid. Er rett og slett for sliten og har null lyst akkurat nå. Var sånn sist også.
Uff da..har hatt det sånn jeg også i de tidligere svg ,men denne graviditeten er alt anderledes[;)]
ORIGINAL: Rakosy
sexlysten hans har økt, og min har sunket, så nå ligger vi på omtrent samme nivå[;)]
så det har blitt litt mer sex.. ulempen er at jeg takkler ikke at kroppsvarmen stiger noe særlig.. da blir jeg kvalm.. så de siste gangene har jeg måtte kjøle ned kroppen med en kald dusj etterpå for å kunne fungere"normalt"..
kjedelig egentlig, for jeg liker ikke kalde dusjer[8D]
men undrer fælt på åssen det blir med sex med baby i hus..
for jeg blir ekstra desperat, særlig når jeg ikke kan.. så håper renselsen går raskt for min del.. hvor lang sex karantene pleier man å få?