Hoven!!!!!!!

Gg87

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Har fått så hovene føtter! :/
Går jeg med det frem til fødsel nå? :-O
Hadde ikke dette med førstemann, så blir jo litt nysgjerrig/nervøs :-P

Hehe jeg hadde det med første mann :) syntes allerede nå det er bedre å gå med ankelsokker men heldivis får det fint med mine vanlige sko enda :) med han gikk jeg i crocks :p haha han er februar baby :p

Håper du slipper det :)

Hehe jeg hadde det med første mann :) syntes allerede nå det er bedre å gå med ankelsokker men heldivis får det fint med mine vanlige sko enda :) med han gikk jeg i crocks :p haha han er februar baby :p

Håper du slipper det :)
Haha...
Går uten sokker og med lette gode sko.
Får håpe det blir bedre :-)

Off jeg og! Sko som har vært pittelitt stor er nå trang:/

Anbefaler uggs til vintervær. ;)

Men hovne føtter kan variere med mat, aktivitet, temperatur +++. Vi får håpe du slipper å ha dem så lenge.

Mest sannsynlig så holder det seg sånn. Men når det er sagt, er det ofte varmen/sommeren som gjør det verre! :) jeg blir hoven noen ganger om sommeren uten å være gravid og. Så man kan jo håpe at høstluften gjør at det ikke blir så ille :)

Eneste tipset jeg har er å drikke mye vann :) 'men det gjør du nok allerede :)

Her er det ikke sommertemperaturer men føttene er begynt å bli hovne her og... Drikker masse vann og bruker støttestrømper. Føler ikke det hjelper noe som helst. Håper det gir seg, vil ikke få klovneføtter :(

Drikker masse vann som de fleste her ;) Får håpe det gir seg, er litt bedre i dag. Men kjenner det igjen med engang jeg står rett opp og ned for lenge. :(

Back
Topp