Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: novembersnuppe
ORIGINAL: [K]
Aner ikke..kanskje noe med vold siden hun sa det skulle så lite til..??
Nei jeg aner ikke..
men jeg lurer på hva det er med han der vinmannen jeg...[8|]
restauranten hans mista en stjerne i michelin-guiden... tror det er derfor han er litt sprø....
ORIGINAL: jas
Hva har Bea sittet inne for?
Registrer Logg inn Min profil Innboks Adressebok Mine abonnement
Mine forum Fotogalleri Medlemsliste Søk Kalendere Tickets Logg ut
Tilbake til forsiden
ORIGINAL: ~Ritamor~
Åssen er det med julie da? Skal hun beholde ungen eller?
Og med Jens august.. mister han jenny?
Har ikke tv om dagen ser dere [:D]
ORIGINAL: Snuppo og Sneipen
Det jeg tror er at hun har sittet inne for narkotika, og at hun er mamman til Alma. Hun som julie skulle adoptere.
For hun sa jo at hun hadde en datter....
ORIGINAL: iQra
Det jeg tror er at hun har sittet inne for narkotika, og at hun er mamman til Alma. Hun som julie skulle adoptere.
Hun sa også at datteren var 14 el noe sånt [:)]
ORIGINAL: Misafiona
Det har ikke kommet frem hva Bea har sittet inne for enda...
lurer fælt på det selv, eneste hun som forholder seg til Bea, (hvet ikke hva jeg skal kalle henne, hun som kom først å spurte om jobb for Bea i alle fall), sa til Eva at hun kunne ikke si hva Bea har sittet inne for men det hun kunne si var at det ikke hadde noe med vold å gjøre...
Men hun har jo sittet lenge inne, så jeg lurer fælt... [8|] Datteren til Bea heter Runa, og er 16 år gammel, hun var bare 7 år da Bea kom i fengsel....
ORIGINAL: Misafiona
Det har ikke kommet frem hva Bea har sittet inne for enda...
lurer fælt på det selv, eneste hun som forholder seg til Bea, (hvet ikke hva jeg skal kalle henne, hun som kom først å spurte om jobb for Bea i alle fall), sa til Eva at hun kunne ikke si hva Bea har sittet inne for men det hun kunne si var at det ikke hadde noe med vold å gjøre...
Men hun har jo sittet lenge inne, så jeg lurer fælt... [8|] Datteren til Bea heter Runa, og er 16 år gammel, hun var bare 7 år da Bea kom i fengsel....
Oki,da fikk ikke jeg med meg alt den dagen. satt sikkert her inne å surfet samtidig[:D]
ORIGINAL: *Tessa*
16[:D]