Hotel Cæsar

jas

Forumet er livet
Hva har Bea sittet inne for?

Aner ikke..kanskje noe med vold siden hun sa det skulle så lite til..??
Nei jeg aner ikke..

men jeg lurer på hva det er med han der vinmannen jeg...[8|]

ORIGINAL: novembersnuppe

ORIGINAL: [K]

Aner ikke..kanskje noe med vold siden hun sa det skulle så lite til..??
Nei jeg aner ikke..

men jeg lurer på hva det er med han der vinmannen jeg...[8|]

restauranten hans mista en stjerne i michelin-guiden... tror det er derfor han er litt sprø....

Åjaaa....da skjønner jeg..heehe....rar type..

ORIGINAL: jas

Det lurer jeg på å.. men det jeg har sett.. så er det ingen som vet... De ville ikke si det...hverken Bea eller hun dama som prata med Eva ang jobb til Bea ;)

Hva jeg får med meg.. selv om jeg aldri syntes jeg får sett Cæsar for tiden... heheh...

Åssen er det med julie da? Skal hun beholde ungen eller?

Og med Jens august.. mister han jenny?

Har ikke tv om dagen ser dere [:D]

Registrer Logg inn Min profil Innboks Adressebok Mine abonnement

Mine forum Fotogalleri Medlemsliste Søk Kalendere Tickets Logg ut

Tilbake til forsiden
ORIGINAL: ~Ritamor~

Åssen er det med julie da? Skal hun beholde ungen eller?

Og med Jens august.. mister han jenny?

Har ikke tv om dagen ser dere [:D]

julie har miste ungen hun! rett etter hun sa fra seg Alma selvfølgelig!

[8|] Det er jo faktisk bare typisk.. Nesten slik at jeg kunne forutsi det.. Jaja..

Men jeg er sikker på at jeg leste at hun som spiller julie er gravid i virkeligheten og skulle spille gravid i serien og.. Får det liksom ikke til å harmonere med at hun mistet[8|] Kanskje hun blir gravid igjen, hvem vet [:D]

Ja, Elin Sogn er gravid, men de tar henne vel ut av serien før det begynner og synes på henne..

Det jeg tror er at hun har sittet inne for narkotika, og at hun er mamman til Alma. Hun som julie skulle adoptere.
For hun sa jo at hun hadde en datter....

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

Det jeg tror er at hun har sittet inne for narkotika, og at hun er mamman til Alma. Hun som julie skulle adoptere.

Hun sa også at datteren var 14 el noe sånt [:)]

ORIGINAL: iQra

trodde hun sa 4. Men jeg kan jo ha tenkt /hørt feil.

Det har ikke kommet frem hva Bea har sittet inne for enda...

lurer fælt på det selv, eneste hun som forholder seg til Bea, (hvet ikke hva jeg skal kalle henne, hun som kom først å spurte om jobb for Bea i alle fall), sa til Eva at hun kunne ikke si hva Bea har sittet inne for men det hun kunne si var at det ikke hadde noe med vold å gjøre...

Men hun har jo sittet lenge inne, så jeg lurer fælt... [8|] Datteren til Bea heter Runa, og er 16 år gammel, hun var bare 7 år da Bea kom i fengsel....

16[:D]

ORIGINAL: Misafiona

lurer fælt på det selv, eneste hun som forholder seg til Bea, (hvet ikke hva jeg skal kalle henne, hun som kom først å spurte om jobb for Bea i alle fall), sa til Eva at hun kunne ikke si hva Bea har sittet inne for men det hun kunne si var at det ikke hadde noe med vold å gjøre...

Men hun har jo sittet lenge inne, så jeg lurer fælt... [8|] Datteren til Bea heter Runa, og er 16 år gammel, hun var bare 7 år da Bea kom i fengsel....

Oki,da fikk ikke jeg med meg alt den dagen. satt sikkert her inne å surfet samtidig[:D]

Dattera heter vel runa eller noe??[8|] Syntes det var det hun sa i dagen episode. Og hun er ihvertfall ikke 4 ettersom hun pratet med henne på mobilen og en hørte godt hun var en tenåring ihvertfall[;)][:)]

ORIGINAL: Misafiona

Oki,da fikk ikke jeg med meg alt den dagen. satt sikkert her inne å surfet samtidig[:D]

Jeg var også sikker på at Alma var datteren til Bea i starten[8D][:D]

Eller kanskje det var Luna???[8|]hmmm

ORIGINAL: Fragglen Vips

Eller kanskje det var Luna???[8|]hmmm

Nei det var Runa, det sto det også på mobilen hennes sist hun prøvde å ringe henne[:D]

ORIGINAL: *Tessa*

16[:D]

Hehe, ja man kan ikke få med seg alt heller[8D][:D]

Back
Topp