Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, han ser ikke ut til å være plaget av det - er nok bare jeg som synes det ser plagsomt ut.Her har vi også hatt det. Smurte et par ganger med Aderma krem når det så tørt ut. Ellers gikk det verste over av seg selv. Blusser opp igjen av og til og har beveget seg fra ansikt til brystet, men ser ikke plagsomt ut for Mini.
Hehe, samme som jeg sa også det. Han plages ikke, bare morNei, han ser ikke ut til å være plaget av det - er nok bare jeg som synes det ser plagsomt ut.
Får smøre hvis Dt blir tørt ja
Huff, hva man ikke skal være urolig for..Hehe, samme som jeg sa også det. Han plages ikke, bare morNå har han fått masse skurv i hodebunnen, så nå plages jeg av det istedet.
Her kommer det og går fortsatt, noen dager er det ingenting og andre dager er det noe, mest i ansiktet. Men hun har fått babyacne også, bittesmå kviserHun er 5 uker nå.
huff da...men han har ikke noe ubehag sant?Her er huden hans blitt veldig tørr og nesten læraktig i ansiktet :/
Nei, han ser ikke ut til å være plaget. Bare jeg som synes det ser tørt ut.huff da...men han har ikke noe ubehag sant?
Anbefaler weleda face cream.
Ellers husker jeg O.J. hadde en del h. utslett. Dette var på og av lenge. Forsvant helt og helt fin hud etterpå og i dag
Snuppa har kun hatt noen små prikker
vi har iallefall veldig god erfaring med denNei, han ser ikke ut til å være plaget. Bare jeg som synes det ser tørt ut.
Mener jeg skal ha wedela liggende - skal prøve![]()
Godt jeg fikk på ha var å smøre med morsmelk - samme type som hun ga meg mot sår stump...vi har iallefall veldig god erfaring med den![]()
ja mm. er aldri feilGodt jeg fikk på ha var å smøre med morsmelk - samme type som hun ga meg mot sår stump...