Hormonutslett

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Lillegutt har slitt med det en stund nå, synes ikke det blir bedre :/

Noen som vet hvor lenge det varer/ noe jeg kan gjøre for at det skal bli bedre?

Her har vi også hatt det. Smurte et par ganger med Aderma krem når det så tørt ut. Ellers gikk det verste over av seg selv. Blusser opp igjen av og til og har beveget seg fra ansikt til brystet, men ser ikke plagsomt ut for Mini.

Her har vi også hatt det. Smurte et par ganger med Aderma krem når det så tørt ut. Ellers gikk det verste over av seg selv. Blusser opp igjen av og til og har beveget seg fra ansikt til brystet, men ser ikke plagsomt ut for Mini.
Nei, han ser ikke ut til å være plaget av det - er nok bare jeg som synes det ser plagsomt ut.

Får smøre hvis Dt blir tørt ja

Nei, han ser ikke ut til å være plaget av det - er nok bare jeg som synes det ser plagsomt ut.

Får smøre hvis Dt blir tørt ja
Hehe, samme som jeg sa også det. Han plages ikke, bare mor ;) Nå har han fått masse skurv i hodebunnen, så nå plages jeg av det istedet.

Hehe, samme som jeg sa også det. Han plages ikke, bare mor ;) Nå har han fått masse skurv i hodebunnen, så nå plages jeg av det istedet.
Huff, hva man ikke skal være urolig for..

Håper bare det gir seg snart

Min har fårt det (eller noe?). Har hørt an kan smøre det ja. Men da eldste hadde det gikk det bare over :) tok ikke lang tid

Hun her hadde ekstremt mye syns jeg, brødrene hadde også men ikke så mye. Nå er hun 5 uker og begynner å se litt bedring! Smurte henne med kokkosolje en gang da hun var veldig tørr, ellers bare latt det i fred, men enig at det ikke ser godt ut selv om jeg ikke tror hun egentlig plages :)

Min har hatt mye, men nå er det bare en prikk her og der som kommer og går. På sykehuset sa de at det kan komme og gå i 2-3 mnd, og at det ikke er noe å gjøre med det.

Av dere som har hatt små med hormonutslett - har det blitt bedre? Og har huden blitt fin og myk igjen?

Mi har enda, noen dager lite så blusser det opp igjen... Men gir seg vel snart? Vet ikke hvor lenge det bruker å vare jeg? Hatt det i 2-3 uker nå..

Her kommer det og går fortsatt, noen dager er det ingenting og andre dager er det noe, mest i ansiktet. Men hun har fått babyacne også, bittesmå kviser :( Hun er 5 uker nå.

Begynte å bli bedre ved 5 uker, nå er hun 7,5 uke og er helt bra :) kan komme en eller to men huden er myk og fin igjen :)

Får fortsatt her, ikke like rødt og hissig lenger.:) han er 6 uker.

Her er huden hans blitt veldig tørr og nesten læraktig i ansiktet :/

Her er huden hans blitt veldig tørr og nesten læraktig i ansiktet :/
huff da...men han har ikke noe ubehag sant?
Anbefaler weleda face cream.
Ellers husker jeg O.J. hadde en del h. utslett. Dette var på og av lenge. Forsvant helt og helt fin hud etterpå og i dag
Snuppa har kun hatt noen små prikker

huff da...men han har ikke noe ubehag sant?
Anbefaler weleda face cream.
Ellers husker jeg O.J. hadde en del h. utslett. Dette var på og av lenge. Forsvant helt og helt fin hud etterpå og i dag
Snuppa har kun hatt noen små prikker
Nei, han ser ikke ut til å være plaget. Bare jeg som synes det ser tørt ut.

Mener jeg skal ha wedela liggende - skal prøve :)

Back
Topp