Hormonutbrudd..

Pikenmedsvovelstikker

Forelsket i forumet
I dag har jeg begynt å gråte for ingenting.. der og da er det VELDIG reelt.. nå virker det bare barnslig og tullete :p og er veldig flau :p isted klaga stefaren min på at hunden min hoppa opp til bordet og prøvde å stjele pizza, (som selvfølgelig er helt på sin plass, men jeg syntes på det tidspunktet at han bare var dum som gikk fra pizzaen uten tilsyn, ettersom det var han som laga den :p ) også tok jeg bikkja bort på plassen sin. Så kom det en kommentar fra han om bikkja, sånn som "faens drittbikkje".. Saken er at jeg må omplassere ho pga at jeg er aleine og skal flytte inn i ny leilighet hvor jeg ikke kan ha dyr.. så den kommentaren han kom med ble veldig sår. Så jeg tok med meg niste, bikkje og vann og la ut på skautur. Midt i skauen fant jeg en stein som jeg satt meg ned på og begynte å hylgrine.. og selv da jeg hadde gråte der i en times tid, så fortsatte det da jeg kom tilbake til mamma og de.. så holdt meg inne på et rom og sa jeg var dårlig :p Kjenner at dette kan bli slitsomt hvis det fortsetter! Noen som har opplevd slike hormonutbrudd i tidligere svangerskap hvor det har gått over etterhvert??

Var ikke så hormonell i begynnelsen av svangerskapet, men er i 3.trimester nå og det har virkelig toppa seg :p føler meg som en tikkende hormonbombe,,,

Huffamei, hvordan skal det gå med meg da.. :p blir helt nervøs hvis det blir værre enn det er nå :p merker jeg blir veldig lett sint også.. både sint og lei meg på en gang.. :p og VELDIG rørt av reklamer og film.. :p hehe

Jeg blir ikke lett trist/rørt, men så sint! Blir sint og irritert for ingenting. Kan bli irritert på folk bare på grunn av hva de tenker (altså tanker jeg gir dem). Blir også ekstremt irritert på tv-personligheter. Har aldri Vært sånn Før.

Jeg er vanligvis nesten for kald når det kommer til gråting, men skal ingenting til nå:p

Gubben sa noe her om dagen, bare på kødd, husker ikke situasjonen men han sa iallefall at om jeg hadde gjort det (det jeg ikke husker) så hadde han nok pakka sammen og reist (som sagt, på en humoristisk måte, vi lo og smilte under samtalen), men så begynte jeg og grine og han måtte love å ALDRI si noe sånt igjen for jeg ble så lei meg av bare tanken på at han skulle dra :p

Med første mann var det utrolig mange slike utbrudd. Jeg klarte ikke svigermor og en av brødrene mine i det hele tatt. Alt de sa og gjorde oppfattet jeg som negativt uansett. Klarte nesten ikke være i nærheten av dem. Var alltid sint og utrolig sårbar for alt de sa. De fleste av utbryddene for ting de sa eller gjorde gikk utover min mann. Så ikke før lenge etter graviditeten hvor mye jeg hadde overreagert. Utrolig slitsomt å ha det slik. Har ikke hatt det slik i de andre svangerskapene heldigvis.

For å si det sånn! Jeg syns ikke du er overfølsom i det hele tatt når det gjelder hunden din! Jeg vet ikke hvordan du er, men jeg blir ihvertfall kjempe knyttet til dyr.
Så jeg tror nok at jeg hadde kjeftet litt og så grått hvis jeg hadde hørt en sånn kommentar om hunden min når jeg er i situasjon at jeg må gi den bort. Og veldig lite sensitivt av han som sa det. Nå reagerer jeg på når folk sier det uansett om dyr for det er ikke deres feil om de sniker til seg mat. Hehe
Når jeg leste det du skrev følte jeg at jeg ble beskyttende ovenfor hunden din. Ingen hund fortjener å bli kalt for en faens dritthund. <3
Kjempe trist at du må gi fra deg hunden din og bare det i seg selv er helt forståelig at du vil grine hele tiden. Ikke rart syns jeg ihvertfall <3

Huffamei, hvordan skal det gå med meg da.. :p blir helt nervøs hvis det blir værre enn det er nå :p merker jeg blir veldig lett sint også.. både sint og lei meg på en gang.. :p og VELDIG rørt av reklamer og film.. :p hehe

Hehe, jeg blir også fort sint og lei meg, rørt av film og serier :p nå for tiden er jeg ofte veldig irritabel/utålmodig overfor samboern og er enkelte dager jeg er sint på han for ting som har skjedd for en stund siden tilbake og rett og slett ikke vil være i samme rom som han. Mens andre dager vil jeg bare kose, se på han og bli pjuska på ... :p

Min samboer mener at jeg er mannevond og ikke til å leve med, men jeg synes da at jeg er ganske ålreit jeg da :-P Var ikke helt enkel å ha med å gjøre for et par uker siden, men nå har det roet seg...

Med fyste merka eg ingenting t hormonene, men med andre va eg skikkelig mannavond...merke hormonane e her denne gongen og, men ikkje så gale så sist...

For å si det sånn! Jeg syns ikke du er overfølsom i det hele tatt når det gjelder hunden din! Jeg vet ikke hvordan du er, men jeg blir ihvertfall kjempe knyttet til dyr.
Så jeg tror nok at jeg hadde kjeftet litt og så grått hvis jeg hadde hørt en sånn kommentar om hunden min når jeg er i situasjon at jeg må gi den bort. Og veldig lite sensitivt av han som sa det. Nå reagerer jeg på når folk sier det uansett om dyr for det er ikke deres feil om de sniker til seg mat. Hehe
Når jeg leste det du skrev følte jeg at jeg ble beskyttende ovenfor hunden din. Ingen hund fortjener å bli kalt for en faens dritthund. <3
Kjempe trist at du må gi fra deg hunden din og bare det i seg selv er helt forståelig at du vil grine hele tiden. Ikke rart syns jeg ihvertfall <3
Awww, du er god da <3 :) kanskje ikke bare overreagering da :) hunden min er jo på en måte "barnet mitt".. har hatt ho siden ho var 7 uker gammel :) så blir fryktelig trist å gi ho fra meg.. men jeg kommer aldri til å gi helt slipp på ho, skal omplassere ho til noen som lar meg få låne ho innimellom så vi ikke mister helt kontakten :) bare tanken på at jeg aldri skulle få sett ho igjen gjør at jeg kjenner gråten presser seg på.. :'(

Awww, du er god da <3 :) kanskje ikke bare overreagering da :) hunden min er jo på en måte "barnet mitt".. har hatt ho siden ho var 7 uker gammel :) så blir fryktelig trist å gi ho fra meg.. men jeg kommer aldri til å gi helt slipp på ho, skal omplassere ho til noen som lar meg få låne ho innimellom så vi ikke mister helt kontakten :) bare tanken på at jeg aldri skulle få sett ho igjen gjør at jeg kjenner gråten presser seg på.. :'(
Jeg syns det er helt naturlig og bare positivt at du reagerer sånn. Viser bare gode kvaliteter det!
Det var bra at du fortsatt kan ha kontakt med hunden din :)

Back
Topp