Pikenmedsvovelstikker
Forelsket i forumet
I dag har jeg begynt å gråte for ingenting.. der og da er det VELDIG reelt.. nå virker det bare barnslig og tullete
og er veldig flau
isted klaga stefaren min på at hunden min hoppa opp til bordet og prøvde å stjele pizza, (som selvfølgelig er helt på sin plass, men jeg syntes på det tidspunktet at han bare var dum som gikk fra pizzaen uten tilsyn, ettersom det var han som laga den
) også tok jeg bikkja bort på plassen sin. Så kom det en kommentar fra han om bikkja, sånn som "faens drittbikkje".. Saken er at jeg må omplassere ho pga at jeg er aleine og skal flytte inn i ny leilighet hvor jeg ikke kan ha dyr.. så den kommentaren han kom med ble veldig sår. Så jeg tok med meg niste, bikkje og vann og la ut på skautur. Midt i skauen fant jeg en stein som jeg satt meg ned på og begynte å hylgrine.. og selv da jeg hadde gråte der i en times tid, så fortsatte det da jeg kom tilbake til mamma og de.. så holdt meg inne på et rom og sa jeg var dårlig
Kjenner at dette kan bli slitsomt hvis det fortsetter! Noen som har opplevd slike hormonutbrudd i tidligere svangerskap hvor det har gått over etterhvert??