Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Idag fikk jeg satt inn hormonspiral![]()
Hadde time hos gyn for vanlig sjekk, og begynte å snakke om prevensjon. Ble enige om spiral , og plutselig var den på plassHåper den funker som den skal ! Hehe
Legen min sa at man kunne få kraftigere blødninger med hormonfri spiral, og vanlig, om ikke mindre med hormoner. Men alt handler jo om hva man tåler. Jeg har gått på p-pillen i 10år, så spiral med hormoner har jeg valgt. Blir satt inn 20.12, 9 uker etter fødselJeg også hadde tenkt det. Men jeg er litt skeptisk når så mange her skriver at de har hatt blødninger i opptil flere mnd etterpå..
Oy, det var kjapt! Hadde de den på legekontoret da? Jeg har fått beskjed om at jeg må hente selv og ta med.
Jeg også hadde tenkt det. Men jeg er litt skeptisk når så mange her skriver at de har hatt blødninger i opptil flere mnd etterpå..
Ja hun hadde et helt lager virket det som. Hvor skal du hente den?
Dette er privat legekontor / gynekolog. Kansje derfor.
Jeg også hadde tenkt det. Men jeg er litt skeptisk når så mange her skriver at de har hatt blødninger i opptil flere mnd etterpå..
Jeg blødde mer eller mindre i 6 mnd sammenhengende sist jeg satte inn, men etter det ble mensen redusert til nesten ingenting. Blødningene i starten var ganske irriterende. Først var det en del (bind/tampong), deretter mer som spotting. Brukte den i 6 år. Fantastisk![]()
Ja, det er det jeg er skeptisk til.. frister lite å blø i 6 mnd i strekk!