Hormonspiral... Hvor sikker er den egentlig?

Følelsen av å være gravid, går over altså :p Det var bare en periode hos meg hvertfall :p

:( Men så lenge pillene og kondom funker så går vel det greit? :)

Tror ikke jeg vil føle meg helt sikker før jeg eventuelt steriliserer meg OG har spiral :p

Jo, liker ikke proppe meg full i hormoner når jeg egentlig ikke tåler det så bra, men er ikke alltid vi har kondomer i hus så da gjør jeg det! Er et styr det prevansjonsgreiene:shy:

Ikke jeg, men min bestevenninne ble gravid etter 2 mnd. Gynekologen fikk sjokk og spiralen satt riktig.

De selger test i butikken også

Joa, har brukt de før.... De slo ikke ut på meg før jeg var nærmere 3 mnd på vei :confused:

Venter på billigstrimlene :) De har jeg gode erfaringer med og stoler på :) Hvis ikke må jeg trå til med en CB... :P

Tror ikke det er noe og spiralen gjør jobben sin... :) men just in case, siden symptomene/bivirkningene er så like... :oops:

Jeg har hatt spiral i tilsammen 8 år og har vært veldig fornøyd. Har trodd jeg var gravid flere ganger men spiralen har vært trofast og sikker ☺

Jeg har hatt hormonspiral i 2,5 år ca og er nå 6+6 uker gravid.

Planen er å fjerne den i morgen (dvs de fant den på ul i går, men usikker på om de fant den på mr i dag.. Så spent på tlf i morgen).

Jeg har hatt hormonspiral i 2,5 år ca og er nå 6+6 uker gravid.

Planen er å fjerne den i morgen (dvs de fant den på ul i går, men usikker på om de fant den på mr i dag.. Så spent på tlf i morgen).

Nei, nei, ville ikke høre om det :dead: :nailbiting: Hehe :D:rolleyes: Gratulerer med lille spire i magen :love7
blir spennende fremover...

Har du fått vite hvorfor? Har den ligget galt eller ? :)

Nei, nei, ville ikke høre om det :dead: :nailbiting: Hehe :D:rolleyes: Gratulerer med lille spire i magen :love7
blir spennende fremover...

Har du fått vite hvorfor? Har den ligget galt eller ? :)

Takk..
Nei det vet jeg ikke, de syns jo de så den på ul.. men etter det han på MR sa så hadde ikke lgen sett den der.. men jeg regner med at jeg får mer svar i morgen når legen ringer meg.

Har hatt spiralen i snart to år og et super fornøyd. Har blitt gravid tre ganger tidligere med annen prevensjon.

Takk..
Nei det vet jeg ikke, de syns jo de så den på ul.. men etter det han på MR sa så hadde ikke lgen sett den der.. men jeg regner med at jeg får mer svar i morgen når legen ringer meg.

OK. Håper du deler da :)
Masse lykke til :)

Jeg har ikke blitt gravid på den, MEN jeg mistet den første spiralen min uten å merke noen ting som helst.

Back
Topp