Momofmany
Forumet er livet
Å så kjedelig Jeg tåler ikke p-pillene, men spiralen er helt ok... Frem til nå
Jeg hadde nok max uflaks! Ble egenrlig veldig uvel av den også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å så kjedelig Jeg tåler ikke p-pillene, men spiralen er helt ok... Frem til nå
Jeg hadde nok max uflaks! Ble egenrlig veldig uvel av den også
Men så lenge pillene og kondom funker så går vel det greit?
Tror ikke jeg vil føle meg helt sikker før jeg eventuelt steriliserer meg OG har spiral
Jo, liker ikke proppe meg full i hormoner når jeg egentlig ikke tåler det så bra, men er ikke alltid vi har kondomer i hus så da gjør jeg det! Er et styr det prevansjonsgreiene
Følelsen av å være gravid, går over altså Det var bare en periode hos meg hvertfall
De selger test i butikken ogsåHar bestilt, så venter i posten løpet av uka
Men ja, skal jo være nesten like sikkert som sterilisering har jeg lest...
De selger test i butikken også
Jeg har hatt spiral i tilsammen 8 år og har vært veldig fornøyd. Har trodd jeg var gravid flere ganger men spiralen har vært trofast og sikker ☺
Jeg har hatt hormonspiral i 2,5 år ca og er nå 6+6 uker gravid.
Planen er å fjerne den i morgen (dvs de fant den på ul i går, men usikker på om de fant den på mr i dag.. Så spent på tlf i morgen).
Nei, nei, ville ikke høre om det Hehe Gratulerer med lille spire i magen
blir spennende fremover...
Har du fått vite hvorfor? Har den ligget galt eller ?
Takk..
Nei det vet jeg ikke, de syns jo de så den på ul.. men etter det han på MR sa så hadde ikke lgen sett den der.. men jeg regner med at jeg får mer svar i morgen når legen ringer meg.
Har hatt spiralen i snart to år og et super fornøyd. Har blitt gravid tre ganger tidligere med annen prevensjon.
Krysser fingrene for at den ikke tuller med deg ☺Godt å høre Satser på at kroppen og spiralen bare erter meg
OK. Håper du deler da
Masse lykke til