Vesten
Forumet er livet
Ok takkskjønner om du ikke vil
![]()
hehe er ikke noe farlig som jeg har skrevet her , selvom eg kjenner flere IRL
Jeg lar bildene stå til du har sett de
poff!!
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok takkskjønner om du ikke vil
![]()
Takk
Da har jeg settWow må jeg si! Skikkelig fin bieffekt altså
Så stor forskjellOg ikke minst at hodepinen er borte
Sendt forespørsel om pris etc ved 2 klinikker. Ene er sykepleier og andre er en legetuuusen takk for tips
![]()
Hehe, virkeligmindre rynker er bare en grei bi-effekt (jeg er 37 år)
håper du finner utav det og at det hjelper så du får mindre smerter i hverdagen :-D
Hehe, virkelig
Tusen takk! Jeg kan oppdatere deg hvis du vil![]()
Jeg fikk mye mye mer migrene etter innsett jeg :-oPå meg fikk jeg halvert anfallene. Iom spiralen sitter lokalt i underlivet,avgir den mye mindre hormoner. En ukes bruk av hormonspiral tilsvarer EN p- pille sa fastlegen. Nå er jeg helt migrenefri da,etter jeg begynte å sette botox i på høyreside( aura-siden ) av panne/ tinning.
![]()
Jeg har mensen på spiralen jeg???Tror ikke mensen kommer før du tar ut spiralen. Men greit å ha med beskyttelse ifall
Jeg fikk ikke mensen selv om kroppen kom med symptomer. Byttet til ny p-stav i september 15, og har ikke hatt mens på over 3 år.
Noen mister mensen helt, andre har fortsatt mens på spiralen. Jeg hadde mens men med en tullete syklus. Blødde mye i 8 døgn, og ene mnd kunne den være borte, for så å ha 2 mnd med vanlig mens og så 2 mnd uten. Ble mer stabil siste halve året før kroppen min støtte den delvis ut.Jeg har mensen på spiralen jeg???
Men ikke like kraftig og lenge heldigvis som uten spiralen.