Hormonspiral -fjas!

Ok takk :) skjønner om du ikke vil :)

hehe er ikke noe farlig som jeg har skrevet her , selvom eg kjenner flere IRL

Jeg lar bildene stå til du har sett de :)
poff!!

Last edited:
Takk :)
Da har jeg sett :) Wow må jeg si! Skikkelig fin bieffekt altså :D
Så stor forskjell :) Og ikke minst at hodepinen er borte :)

Sendt forespørsel om pris etc ved 2 klinikker. Ene er sykepleier og andre er en lege :) tuuusen takk for tips :)

Takk :)
Da har jeg sett :) Wow må jeg si! Skikkelig fin bieffekt altså :D
Så stor forskjell :) Og ikke minst at hodepinen er borte :)

Sendt forespørsel om pris etc ved 2 klinikker. Ene er sykepleier og andre er en lege :) tuuusen takk for tips :)

mindre rynker er bare en grei bi-effekt (jeg er 37 år :p ) ;) håper du finner utav det og at det hjelper så du får mindre smerter i hverdagen :-D

Last edited:
På meg fikk jeg halvert anfallene. Iom spiralen sitter lokalt i underlivet,avgir den mye mindre hormoner. En ukes bruk av hormonspiral tilsvarer EN p- pille sa fastlegen ;). Nå er jeg helt migrenefri da,etter jeg begynte å sette botox i på høyreside( aura-siden ) av panne/ tinning. :-)
Jeg fikk mye mye mer migrene etter innsett jeg :-o
Hadde 8 anfall eller noe på 5 mnd :-o

Og jeg pleide å ha 3-4 anfall i året liksom...

Men ser ut til å ha stabilisert seg nå

Tror ikke mensen kommer før du tar ut spiralen. Men greit å ha med beskyttelse ifall :)
Jeg fikk ikke mensen selv om kroppen kom med symptomer. Byttet til ny p-stav i september 15, og har ikke hatt mens på over 3 år.
Jeg har mensen på spiralen jeg???

Men ikke like kraftig og lenge heldigvis som uten spiralen.

Jeg har mensen på spiralen jeg???

Men ikke like kraftig og lenge heldigvis som uten spiralen.
Noen mister mensen helt, andre har fortsatt mens på spiralen. Jeg hadde mens men med en tullete syklus. Blødde mye i 8 døgn, og ene mnd kunne den være borte, for så å ha 2 mnd med vanlig mens og så 2 mnd uten. Ble mer stabil siste halve året før kroppen min støtte den delvis ut.
P-staven har jeg ikke mens på og savner ikke mensen ;) Herlig å kunne gjøre det jeg vil uten redsel for at mensen skal komme snikende.

Back
Topp