Hormoner!!

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Ja, nettopp! Hormoner er noe forb... dritt!
Jeg er sååå sur om dagen. Ikke bare sur, men følsom. Gråter av ingenting.
I går var mormor til datteren min på besøk, og når hun skulle reise satt vi og gråt, både datteren og jeg! Jada (Y)

Hvis noen har noe tips til hvordan man kan "takle" slike hormoner, så fyr løs.
Jeg var sånn sist svangerskap også, gretten megge som ingen ville snakke med til slutt :(

Samme her, blir plutselig sur uten grunn!! Så fortvilende!! Nesten så eg e redd for å skremme vekk gubben, men det er vel då man skal si at det er bra at han har en i fra før så han vet ka d vi si med hormoner!! ;)
Tips motas med takk her og!!
En ting eg har merket at har hjelpt er å hå tur når man er sur og gretten!! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff så slitsomt det må være! Er bare mer glad enn vanlig jeg...

Tror som det sies her at det beste er å gå en tur, eller ta et bad/en dusj. Må komme seg vekk når følelsene blir for mye tror jeg

Fra min kjære iPhone<3

Er ikke så lett, når man sitter med ei søye mellom beina og skal dra ut et lam. Så kommer det masse folk og skal se på, så sier samboeren at jeg må ta det helt med ro. Jada, for F#&¤%, jeg ER ROLIG! ahh.. jeg blir så sint :( Og det er så trått!

Jeg er super hormonell.. Var på Lefdal for å kjøpe meg kamera. De hadde ikke flere igjen så jeg begynte å grine forran han i kassa......!! Drit kleint! Han ble drit stressa, så han begynte å ringe rundt over alt for å få tak i kamera samtidig som jeg sier at det går helt fint med krokodilletårer i øynene;p huff huff

Haha leeer. Prøver å se humoren i det jeg. Er på jobb i to døgn nå. Og merket tidlig i dag at jeg ble fort hissig, men jeg kan jo ikke vise det. Så da sender jeg en sutremelding til samboer for å så kunne le av det sammen at jeg er småhissig.
Og når jeg kjenner tårene flommer på så ler jeg da og, og sier å nei nå begynner jeg å sippe igjen :D

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 <3 Spire Januar 2015 <3 <3

Hehe, jeg må le :) Godt det ikke bare er meg ;) hihi.
Sitter på jobb, og leste fødselshistorier her inne tidligere i dag.. Tårene bare rant, og de jeg jobber med vet jo ikke at jeg er gravid enda :P Så den var litt vanskelig å komme seg ut av, men det gikk, det :)

Hormoner er på topp om dagen kan du si;). Hører en sang så hyl griner eller ler;). Det snur fort her i heimen nå, fra latter, grin til å bli fly forbanna. Kællen og guttungen sier bare at de går en tur;). Og om jeg lufter meg litt går det ofte bedre;).

Jepp, sinne-latter-gråt, alt iløpet av noen sekunder bare haha .. Uff

<3 venter et vinterbarn <3

Back
Topp