Hormoner som tuller

Frøken Fin

Andre møte med forumet
Må bare le av meg selv! Jeg har ikke følt av noe hormonellt så langt. Ikke mer følsom/sint/lei/glad alt har vært akkurat som vanlig. Så igår utav det blå begynte jeg å storgrine! Hvorfor - fordi mannen min sa han allrede hadde sett episoden av Modern Family som jeg satte på. Haha!

Har dere opplevd noen morsomme utbrott?

Ler og gråter om hverandre! Tok helt av forrige dagen, lo-gråt-lo-gråt om hverandre i en halvtime uten grunn ingen grunn til det, men gjorde det i forrige svangerskap også..

Ble kjempesur og nesten på gråten da gravmaskinføreren som utførte drenering og etterisolering på huset, hadde slått borti ene epletreet mitt slik at det var delvis kvestet og stod helt på skakke :P
Måtte gå skikkelig inn i meg selv og gjenta "det er BARE et tre, herregud..!!"

Merka hormonene godt i dag ja:p Vi har en luftavfukter på vaskerommet i kjelleren som jeg bruker nesten daglig for å tørke tøy med. Uten den må jeg ta med vasken opp og tørke den i stuen for at tøyet ikke skal lukte kjeller. I dag presterte mannen å låne bort denne avfukteren til svigerinna og mannen som pusser opp huset, de skulle tørke et rom og trengte en avfukter i to uker. Først holdt jeg på å begynne å grine i telefonen når mannen fortalte det, og jeg måtte virkelig skjerpe meg for ikke å begynne å grine når svoger kom for å hente den. Syntes det er merkelig/tragisk å skulle ta det så tungt at jeg må tørke tøy i stua i to uker:hilarious:

Jeg og kjæresten så en morsom video på YouTube, vi begynte jo å le, men plutselig fikk jeg så latterkrampe at jeg begynte å grine, videoen var hysterisk, men når jeg begynte å grine ble jeg plutselig kjempetrist, så da gråt jeg enda mer.. Aner ikke hvorfor, haha!

Jeg var innom nettbanken her om dagen og så at jeg hadde en relativt god sum tilsammen på kontoene mine. Synes dette var veldig gøy da jeg hadde mer enn samboer, men når jeg kom ned på gjeld og så summen (boliglån) begynte jeg å hylgrine, hulket og skrek og kunne ikke fatte hvordan jeg skulle kunne forsørge babyen når jeg skyldte så masse penger. Haha, det går jo helt fint til vanlig og jeg sparer større summer hver måned, så låneutgiftene er jo ikke høye :p

Er så moro å lese sånne historier :hilarious:

Sist jeg hadde et ordentlig "utbrudd" var jeg og samboer på butikken for å handle middag. Jeg hadde null matlyst og stakkars han som bare ville finne noe som kunne friste. Jeg gikk rundt og bare følte meg trist og sa forsiktig nei til alt. Men da han føreslo biff med bearnaise og pomesfrittes, begynte tårene å trille. Det ville jeg jo hvertfall ikke ha, for da måtte jeg jo gjennomsteke den :hilarious:

Jeg gråt hysterisk i en time, gråt som en nær familie medlem hadde død, føltes virkelig sånn da Dr Yang i Greys sluttet :p

Mannen overrasket meg med å komme tildelig hjem fra jobb, det ble en litt for stor overraskelse så da begynte jeg å virkelig gråte, og en fortvilet og forvirret mann prøvde så godt han kunne å trøste :p

Blitt mange tårer i butikker hvis de tilater seg å ikke ha det jeg har lyst på

Er så moro å lese sånne historier :hilarious:

Sist jeg hadde et ordentlig "utbrudd" var jeg og samboer på butikken for å handle middag. Jeg hadde null matlyst og stakkars han som bare ville finne noe som kunne friste. Jeg gikk rundt og bare følte meg trist og sa forsiktig nei til alt. Men da han føreslo biff med bearnaise og pomesfrittes, begynte tårene å trille. Det ville jeg jo hvertfall ikke ha, for da måtte jeg jo gjennomsteke den :hilarious:
Kjenner meg igjen i dette. Samboer hadde kjøpt med biff fra jobb (jobber i kjøttindustrien), og jeg ble så sint og lei meg, for at han kunne spise saftig medium stekt biff og jeg måtte spise tørr, gjennomstekt biff :( Jeg sa han kunne ta litt mer hensyn i fremtiden, og han skjønte jo ingen ting, for jeg hadde sagt lenge jeg hadde lyst på biff. Men jeg mente han måtte forstå at jeg ville ha ordentlig biff :p

Haha!
Jeg begynte å tute litt da mannen nevnte at det ikke skader å trene rompa også i løpet av graviditeten.
Ble sagt i helt spøkefull tone, men det tålte jeg visst ikke:rolleyes:

Videoer av dyr, babyer, barn etc er det best å unngå i sin helhet akkurat nå, hvis ikke kommer krana på:hilarious:

Kjenner meg igjen i dette. Samboer hadde kjøpt med biff fra jobb (jobber i kjøttindustrien), og jeg ble så sint og lei meg, for at han kunne spise saftig medium stekt biff og jeg måtte spise tørr, gjennomstekt biff :( Jeg sa han kunne ta litt mer hensyn i fremtiden, og han skjønte jo ingen ting, for jeg hadde sagt lenge jeg hadde lyst på biff. Men jeg mente han måtte forstå at jeg ville ha ordentlig biff :p
Hater at vi må spise tørr stekt og kjedelig biff, aldri gått så lenge uten biff før :( tøffeste å holde seg unna!!

Har jo virkelig ingen matlyst for tida. Foreslo å kjøpe pizza, fordi det var det eneste jeg kunne komme på som jeg ikke nekta å spise. Typen presterer å komme hjem med pizza med ekstra ost.. Uten å spørre meg først. Resultatet ble en halvtimes breakdown etterfulgt av at han måtte ut å kjøpe ny pizza.. Stakkars mann! :oops: :hilarious: :Heartred

Back
Topp