Hormoner som tuller

Uff.. Har ikke vert noe hormonell i tidligere svangeskap, men nå er jeg det.. Mannen spurte i stad om hva jeg ønsker meg til bursdagen (som er om en uke ca) og svarte da at jeg ønsket meg en polar klokke/armbånd. (hadde tenkt på den billige til 700eller 800kr.(har alltid fått gave for en tusen lapp eller to, så tenkte ikke på at det skulle vere for mye med 7,800kr.) og fikk til svar fra han med heva øyenbryn og DET ansiktet med " er ikke de drit dyre da"?? Ble helt paff, og sa jo, fra 700 til 2000 kan de sikkert koste, men tenkte jo ikke på de dyreste.. Ble skikkelig lei meg og følte meg helt verdiløs og dum som kunne ønske meg noe sånt... :-( satt på badet å gråt i 30 min etterpå...

Uff.. Har ikke vert noe hormonell i tidligere svangeskap, men nå er jeg det.. Mannen spurte i stad om hva jeg ønsker meg til bursdagen (som er om en uke ca) og svarte da at jeg ønsket meg en polar klokke/armbånd. (hadde tenkt på den billige til 700eller 800kr.(har alltid fått gave for en tusen lapp eller to, så tenkte ikke på at det skulle vere for mye med 7,800kr.) og fikk til svar fra han med heva øyenbryn og DET ansiktet med " er ikke de drit dyre da"?? Ble helt paff, og sa jo, fra 700 til 2000 kan de sikkert koste, men tenkte jo ikke på de dyreste.. Ble skikkelig lei meg og følte meg helt verdiløs og dum som kunne ønske meg noe sånt... :-( satt på badet å gråt i 30 min etterpå...
Må bare tilføye at han skjønte at han hadde gjort noe som oppskaket meg, og fortalte at han mente ikke å vere sur eller heve øynebrynene til hva jeg ønsket meg... Han trodde de klokkene kostet 8000kr, og grunnen til at han spurte var fordi familien hans lurte på ka eg ønsket meg... Han selv hadde en plan, som han hadde hatt en stund på hva jeg skulle få.. Og fikk masse beklagelser fra han, og han var veldig lei seg.. Mens jeg begynte jo klart å gråte igjen.. Fikk 1 time med kos og masse komplimanger etterpå, før jeg plutslig sovnet.. Og i mens jeg satt på do hadde han vist gjort husarbeid.. Noe han ikke har for vane å gjøre.. Ei heller på kveldstid:):)

Har jo virkelig ingen matlyst for tida. Foreslo å kjøpe pizza, fordi det var det eneste jeg kunne komme på som jeg ikke nekta å spise. Typen presterer å komme hjem med pizza med ekstra ost.. Uten å spørre meg først. Resultatet ble en halvtimes breakdown etterfulgt av at han måtte ut å kjøpe ny pizza.. Stakkars mann! :oops: :hilarious: :Heartred
Hahaha, de må skjønne at de ikke kan ta noen valg uten oss :p
Hadde mast om dadler hele dagen, hvor lyst jeg hadde på det, så presterte mannen å komme hjem med dadler UTEN å spørre meg om han skulle kjøpe det, så da ble det masse tårer :p hahaha, ikke lett å være kommende pappa!!!

Jeg satt å gråt i bilen på vei til jobb i går.. fordi jeg kom på at Gwen Stacy fra Spiderman-tegneseriene (og film) var død... 5 år siden jeg leste de tegneseriene. Hahaha

Back
Topp