Hormoner som bare det...

Absolutt! Men jeg merker nå som hu ikke er her at det er skikkelig kjipt å feire påske uten hu!
Det skjønner jeg også veldig godt! Det er aldri det samme når et barn mangler selv om en trenger litt ro innimellom :)

Føler veldig med deg. Hadde selv en MA i juni ifjor og er livredd for å miste enda en gang :(
Jeg ringe inn til legekontoret og fikk time neste tirsdag. Kanskje det kan hjelpe deg med en legetime?

Tenker jeg prøver å ringe legen i morgen
Har en veldig snill og forståelsesfull lege

Tenker jeg prøver å ringe legen i morgen
Har en veldig snill og forståelsesfull lege
Det er bra. Håper du får et bra svar når du ringer inn imorgen

Er lettrørt for tiden. Ble rett og slett litt lei meg over brannen i notre dame i går. Jeg som verken er religiøs, opptatt av bygg eller symbolske steder. Intellektuelt er jeg helt med på at tapet av historie er tragisk, men at jeg fikk en følelsesmessig reaksjon var uventet.

Men gårdagens tristesse var mye bedre enn da jeg nesten begynte å gråte etter sex for noen uker siden fordi jeg ble så emosjonelt rørt av det hele... Jeg endte opp med å le istedet og det var nok en bedre reaksjon enn å gråte etter orgasmen :D

Du er ikke alene om å få en følelsesmessig reaksjon ang. Notre Dame. Jeg satt og gråt jeg også. Det var jo utrolig trist å se på. Men vanligvis ville jeg neppe grått av det da :) Så at hormonene er i sving er det ingen tvil om. Haha :D

Back
Topp