Hormonella

Kiril

Flørter med forumet
I dag går jeg på veggene her... Sur, sint og lei på engang gaaaah andre som har det litt hormonelt disse dager?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skal fryktelig lite til før jeg gråter eller blir sint. Akkurat nå har jeg gått for meg selv i kjelleren for å ta en pause fra alt....


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hørtes herligt ut :D har du barn fra før?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff ja.. Jeg lovte å ikke være så hormonell denne gangen, men kan ikke styre det gitt..


Sent from my iPad using BV Forum
 
Hehe hadde glemt ut at man ble sånn :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hormonell? Hva snakker du om? :p Men ja, har grått, kjefta opp typen til ei venninne og gråt litt til. :p
 
:D :D :D godt jeg ikke er alene men holder meg til å kjefte gubben :p :p enn så lenge hahaha


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag går jeg på veggene her... Sur, sint og lei på engang gaaaah andre som har det litt hormonelt disse dager?


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg holdt på å skrive et innlegg her i går om hvor mye jeg hatet legen min og samboern min og at de konspirerer mot meg og ikke forstår at jeg er mye mer sliten enn normalt, men kom heldigvis til fornuften før det. Er glad for at jeg har en veldig tålmodig samboer <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Mye gråting her også :p Og kjefting! Enn så lenge er samboer spart, men en kollega fikk gjennomgå i helga da vi va på tur. Han har nok konkludert med at jeg er en førsteklasses bitch etter denne turn :p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Begynte å gråte av å lese dumbo til 5åringen før idag ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg føler at det fort renner over med både sinne og tårer.. Klarer ikke helt å styre meg alltid, men prøver å svelge noen kameler for den stakkars kjæresten min. Trodde jeg skulle kvele han i går kveld når han tok seg et glass rødvin til maten :p mente jeg hadde min fulle rett til å synes at det var unødvendig og forferdelig urettferdig :p


Sent from my iPhone
 
Gråter mye til ting jeg ser på tvn. Alt fra barneTV til crime-serier. Ellers så sier mannen min at jeg er blitt ganske hissig.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Jeg hadde også lovet meg selv å ikke bli så Hormonell igjen!:(. Men varmen hjelper meg også på vei:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp