Hormonell

Miooo

Betatt av forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Som andregangsgravid er jeg mye mer hormonell enn sist virker det som. Begynte å gråte av å se noen synge på TV, det skjer ALDRI ellers o_O.

Begynner å gråte av alt for tiden. Da jeg leverte gutten i bhg i morges så fikk jeg tårer i øynene av en liten gutt som hadde på kjole:facepalm:. Nå jobber jeg som barnehagelærer selv, å det er jo ikke uvanlig at barna kler seg ut i akkurat det de har lyst til i den alderen.

Noen flere som blir lett rørt eller kan gråte av ting de vanligvis ikke ville ha gjort?

Her begynner det å ta av litt synes jeg. :bag:

Som andregangsgravid er jeg mye mer hormonell enn sist virker det som. Begynte å gråte av å se noen synge på TV, det skjer ALDRI ellers o_O.

Begynner å gråte av alt for tiden. Da jeg leverte gutten i bhg i morges så fikk jeg tårer i øynene av en liten gutt som hadde på kjole:facepalm:. Nå jobber jeg som barnehagelærer selv, å det er jo ikke uvanlig at barna kler seg ut i akkurat det de har lyst til i den alderen.

Noen flere som blir lett rørt eller kan gråte av ting de vanligvis ikke ville ha gjort?

Her begynner det å ta av litt synes jeg. :bag:
Gråter av absolutt alt som jeg vanligvis ikke ville brydd meg om :shifty: blir helt utslitt av dette...

Gråter i tide og utide :rolleyes: Noen som så Angelina Jordan synge på Amt? Jeg gråt big time. Også gullknappen på toppen av det hele.

Men jeg er og ganske kjapp til å fyre av hissige replikker og :nailbiting: Samboeren bare: Også så sinna da!!! :hilarious:

Gråter i tide og utide :rolleyes: Noen som så Angelina Jordan synge på Amt? Jeg gråt big time. Også gullknappen på toppen av det hele.

Men jeg er og ganske kjapp til å fyre av hissige replikker og :nailbiting: Samboeren bare: Også så sinna da!!! :hilarious:
Nå måtte jeg se klippet også. Haha! Tårene rant på kontoret :D

Jeg gråt av julesanger på radio i jula. Gråter veldig fort av spesielt babyer/barn. Jeg er litt lettrørt fra før, men nå er det ekstremt :hilarious:

Jeg er også enda mer hormonell dette svangerskapet. I helga lo og gråt jeg om hverandre fordi jeg ikke klarte å flytte meg i senga. Samboeren måtte rett og slett dytte meg mens jeg lå stiv. Sliter med ryggen og stikninger i isjiasen:laughing002 Begynte også å gråte da samboeren sa at han ikke så for seg meg holde bryllupstale:angelic:

Jeg er lettrørt fra før av og tenkte det kom til å ta helt av! Har blitt litt tårer når jeg har fortalt folk om graviditeten, men faktisk vært litt mer «fattet» enn jeg skulle tro når det gjelder tårer. Blir fremdeles lettrørt, men ikke mer enn før (tror jeg).

Derimot kan det lettere vise at jeg blir irritert, skjuler det godt ellers, men nå «kommer det ut» av seg selv ‍♀️

Koffert som ikke vil lukke seg? S#%^* i Hel@&;!

PC på jobb som går tregere enn vanlig, ååååååhrrrrrr!

Gråter mye av alt som har med barn å gjøre. Men sånn har det stort sett vært helt siden jeg fikk førstemann. Merker at det å få barn gjør noe med en.

Starta å grine av fly alarm testingen, pga jeg vet gutten min er livredd den i bhg :sorry:

I går satt jeg og tenkte: hm, jeg er ikke så hormonell lenger. Gråter ikke av alt lenger.
Samtidig som jeg sitter og tenker at jeg har vært så trist uten grunn i noen dager nå. :laughing002 Kan trygt si jeg er hormonell ja! Tør ikke spørre mannen om han opplever meg som hormonell... :taunt014

Back
Topp