Hormonell type!?!

Tine_mor

Elsker forumet
Er det noen som opplever at typen har blitt forandret etter alt dette?
Har begynt å lure på om det er jeg som tar alt ekstra til meg for tiden, eller om han faktisk har forandret seg?

Noen andre som merker dette?

Hehe...nei, har ikke merket noe til det![:D]
Kanskje typen din har fått sympati-hormoner??[8D]

Hehe...er nok sikkert deg som legger mere merke til f.eks irriterende ting å slikt nå....alt blir mere følsomt, man tar seg mere nær av ting enn man gjorde før.

Jeg føler jeg merker litt forandring hos samboeren min.. Men som du sa er det godt mulig bare oss som reagerer på alt.. :p

Merker jeg er skikkelig sliten og blir fort gretten over overreagerer.. Noen andre som føler det slik?

Magen vokser allerede selvom jeg bare er 6+3 [:)]

Mannen min er ikke særlig forandret nei, bare litt ekstra omsorgsfull nå som jeg er gravid. Ellers er det jo helt naturlig at kommende fedre også reagerer på situasjonen da. Jeg tror ikke at det gravide kaller hormoner har noe særlig med ekte hormoner å gjøre, og de psykiske reaksjonene på å skulle bli foreldre kan vel være likt både for mødre og fedre.

ORIGINAL: Irisen88

Jeg føler jeg merker litt forandring hos samboeren min.. Men som du sa er det godt mulig bare oss som reagerer på alt.. :p

Merker jeg er skikkelig sliten og blir fort gretten over overreagerer.. Noen andre som føler det slik?

Magen vokser allerede selvom jeg bare er 6+3 [:)]

Jeg vet ikke. Begynner å lure på om det er han eller jeg som er blitt litt smågal.
Er usikker jeg[:)] Sikkert vi som overreagerer. Men syns godt han kunne vert litt ekstra snill disse hormonelle dager! hehe

Samboeren min er veldig opp og ned på det, noen dager er han en engel som sitter og knar på føttene mine mens andre dager kan han være veldig grinete :p 

ORIGINAL: Caanina

Huff ja..han syter nå mer nå enn før...trodde det var min tur til å syte litt jeg nå..[:@]
Jeg har sikkert gråtet 4 ganger idag, så er vel ganske så hormonell for tida..ha ha ha..

Herregud, den kjenner jeg meg igjen i!
Har grene allerede 3 ganger idag selv. Endte med at sambo satt igjen med utrolig dårlig samvittighet.
DOG det var VEL fortjent.
Det er som nevnt ovenfor ikke bare en prosses vi går igjenom. Men gutta må bli flinkere til å konfrontere å snakke om problemene. Ikke stikke hodet under jorden[8|]

ja, jeg har ikke hatt noen tårer i dag, men noen dager kjemper jeg virkelig for å holde dem tilbake..
Er beroligende å høre at andre har det slikt og, at det ikke er meg som er helt gal [;)]

Gutter trenger virkelig å bli flinkere til å snakke om ting. Men føler meg veldig heldig, min kjære er veldig flink til å snakke om ting jeg tar opp.. [:)]

I dag holder det faktisk på å klikke for meg.. Føler han kommer meg dumme unnskyldninger for å slippe å være med meg så han kan unngå griningen min.. Er helt ødelagt i dag... [:(]

Forkjølet i tillegg til alle disse hormonene, begynte å grine når jeg skulle sminke meg til og med.. Og nå avlyste han middag hos mine foreldre fordi han skal hjelpe sin stefar i hagen!!!!!!!!!!!! Og inne i alt mulig prøver jeg å slutte å røyke.. Og har DEN dårlige følelsen fordi jeg fortsatt tar noen få røyk for ¨å ikke klikke helt vinkel.. [:(]

Mannen min gjør mye mer husarbeid enn før[:D][:D] MEn det virker som han kan være litt sympati-hormonell til tider[:D]
Men det får jeg vel bare tåle. tror jeg kan være ganske hissig til tider jeg også

I dag fikk mannen en "timeout" med minstemann. og måtte sitte på en stol i 3 min[:D][:D][:D]
Holdt på å le meg ihjel. Småen meinte han var litt aggresiv. (liker å bruke voksne ord)
Og far satt der i 3 minutt, og sa unskyld etterpå, og da var det greit så småen[:D]

I dag holder det faktisk på å klikke for meg.. Føler han kommer meg dumme unnskyldninger for å slippe å være med meg så han kan unngå griningen min.. Er helt ødelagt i dag... [:(]

Forkjølet i tillegg til alle disse hormonene, begynte å grine når jeg skulle sminke meg til og med.. Og nå avlyste han middag hos mine foreldre fordi han skal hjelpe sin stefar i hagen!!!!!!!!!!!! Og inne i alt mulig prøver jeg å slutte å røyke.. Og har DEN dårlige følelsen fordi jeg fortsatt tar noen få røyk for ¨å ikke klikke helt vinkel.. [:(]

Så trist! Kjenner meg igjen! Alt for tiden blir bare blåst opp til de grader! En feil kommentar kan få deg til å tenke at han ikke lengre elsker deg, Kjenner meg så igjen!

Ta og snakk med han! Det funket for meg og sambo. Og vi snakker hver dag om ting som plager hverandre!
Fortell ham hva du foler, og få han til å lytte.

ORIGINAL: Tine_mor

Så trist! Kjenner meg igjen! Alt for tiden blir bare blåst opp til de grader! En feil kommentar kan få deg til å tenke at han ikke lengre elsker deg, Kjenner meg så igjen!

Ta og snakk med han! Det funket for meg og sambo. Og vi snakker hver dag om ting som plager hverandre!
Fortell ham hva du foler, og få han til å lytte.

Takk Tine_mor.. Tenker jeg bare få gjøre det... Bedre det enn å bare unngå problemene tenker jeg.. [;)] Bare håper jeg klarer å gjøre det ordentlig, og ikke klikker eller begynner å grine igjen.. hehe

Back
Topp