Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Irisen88
Jeg føler jeg merker litt forandring hos samboeren min.. Men som du sa er det godt mulig bare oss som reagerer på alt.. :p
Merker jeg er skikkelig sliten og blir fort gretten over overreagerer.. Noen andre som føler det slik?
Magen vokser allerede selvom jeg bare er 6+3 [:)]
ORIGINAL: Caanina
Huff ja..han syter nå mer nå enn før...trodde det var min tur til å syte litt jeg nå..[:@]
Jeg har sikkert gråtet 4 ganger idag, så er vel ganske så hormonell for tida..ha ha ha..
I dag holder det faktisk på å klikke for meg.. Føler han kommer meg dumme unnskyldninger for å slippe å være med meg så han kan unngå griningen min.. Er helt ødelagt i dag... [:(]
Forkjølet i tillegg til alle disse hormonene, begynte å grine når jeg skulle sminke meg til og med.. Og nå avlyste han middag hos mine foreldre fordi han skal hjelpe sin stefar i hagen!!!!!!!!!!!! Og inne i alt mulig prøver jeg å slutte å røyke.. Og har DEN dårlige følelsen fordi jeg fortsatt tar noen få røyk for ¨å ikke klikke helt vinkel.. [:(]
ORIGINAL: Tine_mor
I dag holder det faktisk på å klikke for meg.. Føler han kommer meg dumme unnskyldninger for å slippe å være med meg så han kan unngå griningen min.. Er helt ødelagt i dag... [:(]
Forkjølet i tillegg til alle disse hormonene, begynte å grine når jeg skulle sminke meg til og med.. Og nå avlyste han middag hos mine foreldre fordi han skal hjelpe sin stefar i hagen!!!!!!!!!!!! Og inne i alt mulig prøver jeg å slutte å røyke.. Og har DEN dårlige følelsen fordi jeg fortsatt tar noen få røyk for ¨å ikke klikke helt vinkel.. [:(]
Så trist! Kjenner meg igjen! Alt for tiden blir bare blåst opp til de grader! En feil kommentar kan få deg til å tenke at han ikke lengre elsker deg, Kjenner meg så igjen!
Ta og snakk med han! Det funket for meg og sambo. Og vi snakker hver dag om ting som plager hverandre!
Fortell ham hva du foler, og få han til å lytte.