Ligger å slapper av på sofaen (doctors orders) og ser på tv og kommer innom reprisen på
programmet "sykehuset" på tv3.
Jeg har sett akkurat denne episoden før og tenker at det ikke er noe å bli trist over.
I denne episoden er det en familie med to barn som er innlagt med luftveisinfeksjoner.
Den største gutten har vært syk en stund og de ha ligget på isolat i en uke.
Legen vil undersøke gutten, men han bare begynner å gråte og sier han vil hjem
Han sier det flere ganger og gråter sårt... Jeg blir så lei meg på guttens vegne og
begynner å stor-tute[&o] Syns så synd på gutten og får veldig sympati for hele familien.
Tenkte at det kunne jo ha vært min sønn som var syk og gråt å ville hjem...
Huff, jeg har ikke vært noe spesielt hormonell i dette svangerskapet. Men nå ser det ut til at
jeg skal få det gitt... Kan bli festlig når jeg ser storebror første gang etter at lillebror er født[:)]
programmet "sykehuset" på tv3.
Jeg har sett akkurat denne episoden før og tenker at det ikke er noe å bli trist over.
I denne episoden er det en familie med to barn som er innlagt med luftveisinfeksjoner.
Den største gutten har vært syk en stund og de ha ligget på isolat i en uke.
Legen vil undersøke gutten, men han bare begynner å gråte og sier han vil hjem
Han sier det flere ganger og gråter sårt... Jeg blir så lei meg på guttens vegne og
begynner å stor-tute[&o] Syns så synd på gutten og får veldig sympati for hele familien.
Tenkte at det kunne jo ha vært min sønn som var syk og gråt å ville hjem...
Huff, jeg har ikke vært noe spesielt hormonell i dette svangerskapet. Men nå ser det ut til at
jeg skal få det gitt... Kan bli festlig når jeg ser storebror første gang etter at lillebror er født[:)]