hormonell sa du...

Cile_mor

Glad i forumet
Ligger å slapper av på sofaen (doctors orders) og ser på tv og kommer innom reprisen på
programmet "sykehuset" på tv3.
Jeg har sett akkurat denne episoden før og tenker at det ikke er noe å bli trist over.
I denne episoden er det en familie med to barn som er innlagt med luftveisinfeksjoner.
Den største gutten har vært syk en stund og de ha ligget på isolat i en uke.
Legen vil undersøke gutten, men han bare begynner å gråte og sier han vil hjem
Han sier det flere ganger og gråter sårt... Jeg blir så lei meg på guttens vegne og
begynner å stor-tute[&o] Syns så synd på gutten og får veldig sympati for hele familien.
Tenkte at det kunne jo ha vært min sønn som var syk og gråt å ville hjem...

Huff, jeg har ikke vært noe spesielt hormonell i dette svangerskapet. Men nå ser det ut til at
jeg skal få det gitt... Kan bli festlig når jeg ser storebror første gang etter at lillebror er født[:)]

hehe.. så på den episoden selv nå...
Men klarte meg godt :)

Hadde ett hormonelt utbrudd selvi går, ikke helt hva det var vi så på på tv, men tårene spruta!
hehe...
Men åssen er det ikke å være gravid da ;)

heheh!! Her er det heller ikke mye som skal til! Ungkaren 20 vs. 40 f.eks...skikkelig søppel på tv, men jeg griner så fort noen sier noe pent om noen....tilog med top Model griner jeg av...og dr.Phil... BLÆH!! Skal slutte å se tv!
Jeg lå og snakka litt med sambo i gårkveld om alt mulig...hadde litt mange tanker i hodet etter sykehusbesøk osv. Plutselig kom jeg på det noen hadde sagt her inne om fødselsgave til damene etter vel gjennomført fødsel og svangerskap... Mamma fikk diamanter av min pappa når hun fikk sine barn...og jeg er overbevist om at min pappa var verdens beste pappa på alle måter. (Jeg var ei skikkelig pappajente!!) Pappa døde av kreft i 2008 og nå begynner jeg virkelig å kjenne på at han mangler... og at lille gullet mitt aldri skal få oppleve denne fantastiske mannen som skulle være bestefaren hans!! Og det rakner helt for meg... Har grått sammenhengenede siden jeg la meg i går... Så her er hormonene SVÆRT aktive!! Begynner nok å bli litt sliten kanskje??

Vel...jeg er mye ute og fatter med buss og sjekker da bv oppdateringer og GUD så mange ganger jeg har måttet kjempe for ikke å begynne å stortute når jeg leser om de som har født! Blir så glad på deres vegne at tårene spretter! Hahaha er greit hjemme men ikke på en full buss:-p

Back
Topp