Er det noen som tenker å «hoppe over» prøvinga nå i juletida, for å unngå stresset?
Mener ikke å la vær å kose seg sammen, men heller det å ikke planlegge aktiviteten i og rundt el?
Litt bakgrunn:
For meg har disse prøveperioden(e) blitt så utrolig slitsomme.
På jobb denne uka er det stort sett de negative g-testene, det eneste jeg har klart å tenke på. Humøret er dårlig og fokusen enda verre. Prøving som skulle være en positiv ting sammen med mannen, har nå bare oppslukt meg helt og føler jeg har «feila» pga dette.
Har to barn fra før, men prøver nå på tredje, da vi føler det er rett tid, og det vil komplettere oss, samtidig som ingen av oss blir yngre (jeg 36, han 44), noe som gir det hele litt ekstra press.
Er det domt å hoppe over en periode nå?
Jeg vil ikke la dette ta overhånd i alt annet som foregår rundt juletider.
Del gjerne tanker rundt temaet og litt om deg selv

Mener ikke å la vær å kose seg sammen, men heller det å ikke planlegge aktiviteten i og rundt el?
Litt bakgrunn:
For meg har disse prøveperioden(e) blitt så utrolig slitsomme.
På jobb denne uka er det stort sett de negative g-testene, det eneste jeg har klart å tenke på. Humøret er dårlig og fokusen enda verre. Prøving som skulle være en positiv ting sammen med mannen, har nå bare oppslukt meg helt og føler jeg har «feila» pga dette.
Har to barn fra før, men prøver nå på tredje, da vi føler det er rett tid, og det vil komplettere oss, samtidig som ingen av oss blir yngre (jeg 36, han 44), noe som gir det hele litt ekstra press.
Er det domt å hoppe over en periode nå?
Jeg vil ikke la dette ta overhånd i alt annet som foregår rundt juletider.
Del gjerne tanker rundt temaet og litt om deg selv

Utfordringen er vel at ting sjelden «bare skjer», om man ikke timer det? Legger man ikke opp til det, så tenker man raskt at det er derfor ikke noe skjedde. Gjør man motsatt så blir man ekstra skuffa når det ikke klaffer… uff.
Også er det utrolig hyggelig å pule i jula også
. Å skulle vi droppa , så er jeg så redd for at et dyrbart egg vil gå til grunne . Samboern spør åssen testen ligger ann, såføler vel at vi koser oss litt med de også. Jeg har kanskje mer indre stress med bio klokka , mens han fysisk stresser fordi han kanskje har jobba 13 timer å må kjøre hjem et par tre timer fra jobb for å pule kjærringa si .
Kjenner faktisk at det er litt godt med den pausen nå. Er så mye annet i livet som stresser for tiden. Og jeg er som deg: litt for inni prosessen at det tar overhånd.