Hoppe over juleprøving?

Takk for deling av din historie. Kan ikke forestille meg hvordan det er å måtte slite med en sånn lidelse. Ære være til deg som jobber gjennom det :Heartred

Eneste jeg kan sammenligne med selv er at jeg fikk utørt konisering for noen år tilbake, og det kan medføre noen komplikasjoner. Veldig glad for at celleforandringene ble oppdaget så tidlig.

Håper på det aller beste, og en fin liten julegave til dere:love017
Jeg har virkelig fått kjent på pcos-problemer denne gang. Det har vært en veldig tøff og lang prøvetid. Takk❤️

Der siser du noe, jeg ble konisert i desember 2020, hadde da alvorlig grad celleforandring. Jeg sa jeg ønsket flere barn, så de tok så lite som mulig. Håper ikke det gir problemer!

Tusen takk❤️ håper dere finner ut noe som passer dere, kanskje julekaoset får tankene over på noe annet? :love017

Jeg klarer liksom ikke å få delt alle følelsene heller. Mannen er jo forsåvidt bare glad til, ekstra prøving er jo ekstra mye kos… men jeg sitter med alle tankene og «ansvaret» etter evt befruktning:rolleyes:
Skjønner den veldig godt. Jeg prater litt med mannen selv, men deler nok mest i dagboken her inne. Mange forståelsesfulle og kloke damer her :) :Heartred

Det er jo alt for lett å la seg påvirke av hvordan det fremstår for andre, i alle fall inne på slike forum som dette. Sånn sett gjør vi jo oss en bjørnetjeneste å «snakke ut» om tankene våre her. Det sagt, så tror jeg ikke alternativet er såå my bedre. Og i ditt tilfelle (og mange fler) hvor det tærer på alt av styrke man har igjen, så tipper jeg det er fryktelig tungt. Så leit å høre at det har latt vente på seg for dere :Heartred

Nå kan du prøve å se framover til å kunne reise trygt og sikkert. Er det lov å spørre hva du jobber med? Afrika har alltid vært drømmen min å reise til. Litt misunnelig der ja :D
har også alltid hatt et ønske om å reise til Afrika! Så da blir det å prøve å finne ro og gleden i den turen!
Jeg jobber som optiker :)

Back
Topp