Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare av nysgjerrighet.. De som kun vokser opp med en forelder da? De burde kanskje vært plassert i et annet hjem med en mor- og en farsfigur?Nei, det synes jeg faktisk ikke. De kan selvfølgelig være flotte foreldre, men barn trenger en morsfigur og en farsfigur. Barna mine hadde ikke hatt det like bra med meg og en annen dame eller med pappaen og en annen mann. Jeg ser hvor viktig vi er for de på forskjellige måter
Neida, da gjør man det beste ut av situasjonenBare av nysgjerrighet.. De som kun vokser opp med en forelder da? De burde kanskje vært plassert i et annet hjem med en mor- og en farsfigur?
Nei, det synes jeg faktisk ikke. De kan selvfølgelig være flotte foreldre, men barn trenger en morsfigur og en farsfigur. Barna mine hadde ikke hatt det like bra med meg og en annen dame eller med pappaen og en annen mann. Jeg ser hvor viktig vi er for de på forskjellige måter
Så enig så enig.Et barn som bli adoptert bort har en god grunn til å ikke kunne være med sine foreldre.
Det trenger et stabilt hjem og omsorg.
Hvilken legning de som er villig til å gi et barn som trenger dem har har ingenting å si.
I mitt hode mener jeg de burde få adoptere. Man trenger ikke være heterofile for å være gode foreldre.