HoMmA's UtDrIkKiNgSlAg

Ei dame fra Halden gikk inn i en butikk for å kjøpe seg ny BH.
Ekspeditøren spurte:
- Skal det være en modell av typen "Frelsesarmeen", Diktatoren" eller "Pressen"?
Dama skjønte ingen ting, og spurte hva forskjellen var på de ulike modellene.
- Jo, sa ekspeditøren vennlig: "Frelsesarmeen" løfter de falne, "Diktatoren" samler store masser og "Pressen" kan gjøre en mygg til elefant.
 
Pr tiden muligens Diktatoren.... Men frelserarmeen må vel trø til etterhvert[:D]
 
Et nygift par fra Nordland tilbringer hvetebrødsdagene på bondegårdsferie i Danmark. Det går tre dager uten at paret dukker opp til måltidene. Bonden blir engstelig og banker på døra:
- Er alt bra med dere?
Den nygifte mannen stikker hodet ut av døråpningen og sier:
- Ja, kjempefint!
- Men vil dere ikke ha noe mat? vil bonden vite.
- Nei, vi lever av kjærlighetens frukter.
- Det er vel og bra, sier bonden. - Men kanskje dere kunne la være å kaste skallet ut av vinduet....hønene løper rundt i søla med gummistøvler!
 
ORIGINAL: homma

Skal vi ha litt å tygge på til de andre kommer?
Bare å forsyne seg





Nam nam
 
[:D][:D]Da er jeg tilbake!!![:D]
 
En dørselger banker på døren, og lille Per på seks år, kommer ut.
- Hei, gutt, er pappa´n din hjemme? spør dørselgeren.
- Yep.
- Vel, kan jeg få treffe ham?
- Niks. Han står i dusjen.
- Vel, er mamma´n din hjemme, da?
- Yep.
- Kan jeg kanskje få treffe henne, da?
- Niks. Hun står også i dusjen.
- Nåh. Tror du de snart kommer ut fra dusjen?
- Niks, gliser Per.
- Hvordan vet du det så sikkert?
- Fordi at da pappa ba meg hente vaselin, stakk jeg til ham en boks superlim i stedet!
 
 
Nam nam...[:)]
 
Tar du en utfordrin homma??[;)]
 
You can run, but you cant hide[;)] Jeg utfordrer deg til å fortelle oss det flaueste du har opplevd?
 
 
 
*følermeglittslem*
 
ORIGINAL: Hanna C

You can run, but you cant hide[;)] Jeg utfordrer deg til å fortelle oss det flaueste du har opplevd?



*følermeglittslem*

Ja den vil vi høre[:D]
 
åhhh... titter bare innom og gratulerer deg Homma, litt stress i tvillingheimen i dag. Men jeg er nå pålogga og har forsynt meg av litt mat[:)]
 
Skål da jenter
 
 
ORIGINAL: homma

ORIGINAL: Hanna C

You can run, but you cant hide[;)] Jeg utfordrer deg til å fortelle oss det flaueste du har opplevd?

oopss..Bad girl ja, hehe[:D]

*følermeglittslem*



Det må vel være å ha hatt sex med 2 brødre med noen ukers mellomrom.Med nr 2 så listet jeg meg ut verandardøra siden de bodde i samme hus men etter noen minutter hjemme fikk jeg mld fra bror nr 1.[:)]
Bad girl.[:)]
 
ORIGINAL: homma

ORIGINAL: Trulte74



Hvordan traff du din drømmeprins da Homma?


Det var på byen det.Han kom bort til meg og sa"kult hår du har"
Jeg hadde da halvlangt sjokkrosa hår.
Så viste han meg fingeren sin som han da mangler og da fikk jeg den historien om hvordan han kuttet den av med et uhell.
Tok en dans og fulgte meg hjem,så meldtes vi vel en 2-3 uker før vi gikk på kino sammen.[:D]

 
[:D]
 
Back
Topp