HoMmA's UtDrIkKiNgSlAg

Pm til maren? Hva var det?
 
ORIGINAL: homma

Linni er nok furten over pmen til Maren tidligere[;)]

Mulig det ja[:D] Men da burde hun vært her å tatt oss hvertfall[:D][:D]
 
ORIGINAL: homma

Jeg og smirnoff iceen venter spent på en tale.[:D]

 
Det skal ordens, men det må bli i kveld når jeg har fått litt mere innabords, er litt sjenert[:D]
 
ORIGINAL: Trulte74

ORIGINAL: homma

Linni er nok furten over pmen til Maren tidligere[;)]

Mulig det ja[:D] Men da burde hun vært her å tatt oss hvertfall[:D][:D]

 
Hva dreier det seg om? nyskjerrig...
 
ORIGINAL: homma

Jeg og smirnoff iceen venter spent på en tale.[:D]

Som du selv sa.... den som venter på noe godt..
 
ORIGINAL: homma

Bare noe tull egentlig.[:D]
Linni har jo bare 8000 innlegg nå så vi bare tulla litt med henne.Hun hadde over 10300 i går kveld og i dag morges hadde hun mistet over 2000

 
ahhh[:D]
 
Er nødt til å spise litt jeg, sambo har laget middag! Er straks tilbake!![:)][;)][:)]
 
Ja når leste innlegget ditt i morges Homma skjønte jeg ikke først hva du babla om, hvor er innlegga lissom.... Venta meg jo gratulasjoner for å ha klart 1200 jo
 
Jeg kommer om 1/2 time må bare gi mat og medisin til hu lilla.
Kommer rett fra huset.
 
Og ja jeg såg hva du skrev at jeg hadde mista [:'(][:@][;)]
 
ORIGINAL: homma

Ja men ingen gratulasjoner til deg,det måtte blitt grattis med 800 i såfall.
Du får klare å hente inn de tapte i dag igjen.
Samboer har servert drikke,salt stenger og melkesjokolade så jeg kan bli her til langt på natt.[:D]

Hærli!
Sambo skal få diske opp til meg noe proviant etterhvert! Må stikke ned med Mina nå, er straks tilbake. Hun tåler ikke at pappaen legger henne i senga..... Prøvde før 20 men hun ville ikke sove så tidlig, skjønte vel at mammaen trengt å få fri i kveld[;)]
 
Har lyst på en god drink nå jeg! Miksa du en mens jeg får barnet til å sove[;)]
 
Jahoooo!!! Bare innom i full fart!!! må legge jonas strax!! så kommer nok storejenta hjem fra sircus, så må vell gi litt oppmerksomhet der å...men etter det er jeg klar!!! [:D]
 
Bra brura ikke har barn som nekter å sove da[8D] Bare de andre deltakerne på festen!
 
Men nå sover Mina!!!! SKÅL folkens!!
 
Har ikke turt å sagt noe for da funker det neppe lengre, men *bankibordet* hun har begynt å sovne rundt 9 på kvelda nå!!!
Men tør ikke håpe at dette er rutine da..
 
Pappaen sover også snart for han har prøvd å slite henne ut så jeg skulle få fri til å feste[:D]
 
ORIGINAL: homma

Du får begynne med en jordbærdrink.


Det er noe av det beste jeg kan få.[:D]


Takk for drinken! Nærmeste jeg kommer sommer[:D]
 
Har faktisk hatt et lite glippe med blå himmel i dag så jeg er optimistisk (tenk det, enda) og tror sommern kommer snart[:)]
 
Vet du hvordan du kan se at blondina har hatt en dårlig dag? .
.
.
.
.
-Hun har tampongen bak øret og aner ikke hvor sigaretten er.......
 
ORIGINAL: homma

Får jo håpe det da.Kjipt med dårlig vær.Jeg bare MÅ ha sol.Tror ikke jeg hadde fungert uten.
Elsker å sole meg og som jeg sier til sambo så er brunt flesk finere enn hvitt.[8D]

Jeg er ikke hvit... jeg er gjennomsiktig[:D] Med litt blåskjær 
 
Back
Topp