Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at det klaffer for dere denne gangenNærmer seg oppstart på hormoner. ICSI runde nr. 3 er snart igang. Holder av en plass her slik at skjebnen skjønner at det ikke er noen vei tilbake!!
Takk Det samme med dere Det blir spennende å følge med på dere alle Vips så er vi herKrysser fingrene for at det klaffer for dere denne gangen
Sent from my iPad using BV Forum
Det blir full klaff på neste rundeHåper også på å komme inn hær hadde en sa i april og har en kjemisk nå så krysser fingrene for at det blir en spire snart igjen
Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Hurra, jeg kan flytte inn her (eller termin er egentlig 29.april, så kanskje jeg blir litt begge steder...
GratulererHurra, jeg kan flytte inn her (eller termin er egentlig 29.april, så kanskje jeg blir litt begge steder...
Da var tr kommet på besøk her men holder fremdeles av en plass her håper det klaffer neste gang, da blir termin i følge bv 28 mai
Prøver på nr 2 <3
<3 26.07.12 <3
Tusen takk lykke til du ogsåÅh, æsj! Den dumme tanta!!!!
Da får vi virkelig håpe at du får en sen maiblomst som vokser seg sterk da! Lykke til med det heier på deg !!!