Holder av plass

Starbucks

Forumet er livet
Nærmer seg oppstart på hormoner. ICSI runde nr. 3 er snart igang. Holder av en plass her slik at skjebnen skjønner at det ikke er noen vei tilbake!!:)
 
Holder forsiktig optimistisk av en plass jeg også, hadde SA i desember-14 men nå skal vi prøve på nytt, har ei som blir 3år fra før som vi håper blir storesøster på Mai♡ håper vi blir mange her etter hvert;)

Sent from my SM-T530 using BV Forum mobile app
 
Krysser fingrene for at det klaffer for dere denne gangen :)


Sent from my iPad using BV Forum
Takk:) Det samme med dere:) Det blir spennende å følge med på dere alle:) Vips så er vi her :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Jeg også håper jeg kan flytte inn her snart :) Har ei jente på ni år fra tidligere forhold♥
Hadde en MA i mars-14(uke 8) og en SA i juni-14, men satser på at vi er ferdig med uflaks og at det snart blir ny spire som klorer seg fast ♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Vil også ha en plass her, drømmen om en vår/sommer baby er stor så krysser fingrer å tær for en mai baby 2015 :)
Blir morro med samme termindato ab88 om vi lykkes denne mnd ;)
 
Håper også på å komme inn hær:) hadde en sa i april og har en kjemisk nå :( så krysser fingrene for at det blir en spire snart igjen :)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Håper også på å komme inn hær:) hadde en sa i april og har en kjemisk nå :( så krysser fingrene for at det blir en spire snart igjen :)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Det blir full klaff på neste runde;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Håper også å komme inn hit :) hadde en SA i desember og har ikke klaffet igjen etter det. Er i min andre pp med pergotime.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Da var tr kommet på besøk her :( men holder fremdeles av en plass her :) håper det klaffer neste gang, da blir termin i følge bv 28 mai :)


Prøver på nr 2 <3

<3 26.07.12 <3
 
Da var tr kommet på besøk her :( men holder fremdeles av en plass her :) håper det klaffer neste gang, da blir termin i følge bv 28 mai :)


Prøver på nr 2 <3

<3 26.07.12 <3

Åh, æsj! Den dumme tanta!!!!
Da får vi virkelig håpe at du får en sen maiblomst som vokser seg sterk da! Lykke til med det :) heier på deg !!!


✌️
 
Back
Topp