Holde hemmelig? ..eller fortelle?

Bare forteller det til dem vi har med å gjøre :) ellers for resten av «verden», så driter jeg egentlig i det iom at dem har jo ingenting med det å gjøre egentlig :)

Har fortalt det til foreldre og søsken og til gode venner av oss. Må og fortelle det til kollegaer pga en jobbfest i neste uke (Vi er veldig glad i god vin, så jeg forteller det heller enn at de skal lure og mistenke grunnen ;) ).

På grunn av en situasjon på jobb, måtte jeg si det til en del av kollegaene mine, samt sjefen. Og siden flere av kollegaene mine kjenner familien vår, valgte vi å si det til nærmeste familie også slik at de fikk det fra oss og ikke fra min jobb. Var da ca 4+6. Hadde nok ventet en stund til, hadde det ikke blitt som det ble på jobb.

Vi har vært helt åpen og ærlig om prøverørsprosessen, så derfor har vi også fortalt "alle" at vi så langt har lyktes. Er helt utrolig hvor mye støtte og gode ord vi har fått av all åpenheten:love7

Jeg har kun sagt det til lederen min på jobb og han har vel sagt det til 1-2 til som må vite det pga planlegging av tilrettelegging og planlegge turnusen min framover som jeg ikke skal gå i. Vi har ikke satt noe tid til når vi skal fortelle det,familie ser vi ikke så ofte allikevel og gidder ikke å ringe og fortelle det. Datteren min på 4år får vite det når vi nærmer oss 12 uker vist ho ikke ser det før.

Har bare fortalt det til sjefen og to kollegaer grunnet tilrettelegging. Venter nok en stund før vi forteller familie og venner.

Back
Topp