Kjenner jeg blir så irritert på alle som må forhøre de som ikke drikker? Kan ikke folk holde det for deg selv, og la de som er gravide få lov å fortelle det selv når de ønsker? Og hvorfor må de alltid være en grunn for at man ikke drikker? Jeg har ikke drukket alkohol på 1år, rett og slett for at jeg ikke har hatt lyst. Og på et julebord nå forrige uke, begynte en kamerat å spørre "om når terminen var" osv. Jeg hater å juge og er veldig dårlig til det, så jeg måtte jo bare si "har ikke noen termin ennå". Men han skjønte det jo. Når jeg var gravid med guttungen (4,5år), så var det en venninne av meg som skrev det på Facebook uten min tilatelse. Var kjempeskuffa over det. Så nå skal vi holde det hemmelig så lenge det lar seg gjøre. Bortsett fra mamma og to venninner har vi ikke fortalt det til noen, og tenker at vi ikke forteller noe til resten av familien før vi har vært på UL i uke 12 (mistet i MA i uke 14 sist, så vil holde det hemmelig lengst mulig). Så får sikkert resten av folka vite det etter hvert.